Digifant/bensinpumpe el.spm

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lederen fra digifant, til bensin pumpa kommer inn i bilen?

Den er rød m/gul stripe, dette vet jeg fordi jeg en gang fulgte denne fra pumpa, og helt frem, for å så klippe den av og senere glemme hvor den andre delen ble av. : bh :

Hvis noen har tilgang til tegninger eller lignende så setter jeg STOR pris på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp : gråter :

Er det noen som vet hvilken kontakt eller ledning ut i fra Digifant som styrer bensin pumpa a? Er rimlig sikker på at det er en rød leder m/gul stripe 1,5 kvad. men gidder ikke å ta feil, så om noen vet dette med 100% sikkerhet så: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en titt til i bilen nå, så ble jeg enda mer usikker... For det ser ut til at den lederen som sitter i Digifant nettet som jeg trodde det var, er 0,75kvad. i motor rommet og 1,5 inne i bilen : klø : så da surrer nok jeg litt....

Her er none bilder av de aktuelle kontaktene....

Lurer også på hva den gule lederen i den 4 polede kontakten er til...?

redBilde 046.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er da kontakten med den gule "mystiske lederen..

Innbiller meg at dette er et Corrado nett, Golf har en 6 polet kontakt istede for disse to på 3 og 4 + den store da :)

redBilde 048.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trekker tilbake alt jeg har skrevet om den rød lederen m/gul stripe :P

Jeg trenger : hjelp :

Spørsmålet er nå hva/hvor blir bensin pumpa styrt fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM meg epostadressa di så kan jeg maile deg et par skjemaer. De ble for store til å legge ut her, og så blir teksten på de uleselig om jeg krymper de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.