#1 Skrevet Februar 21, 2005 Lurer på hvor lederen fra digifant, til bensin pumpa kommer inn i bilen? Den er rød m/gul stripe, dette vet jeg fordi jeg en gang fulgte denne fra pumpa, og helt frem, for å så klippe den av og senere glemme hvor den andre delen ble av. Hvis noen har tilgang til tegninger eller lignende så setter jeg STOR pris på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2005 Trenger hjelp Er det noen som vet hvilken kontakt eller ledning ut i fra Digifant som styrer bensin pumpa a? Er rimlig sikker på at det er en rød leder m/gul stripe 1,5 kvad. men gidder ikke å ta feil, så om noen vet dette med 100% sikkerhet så: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2005 Etter en titt til i bilen nå, så ble jeg enda mer usikker... For det ser ut til at den lederen som sitter i Digifant nettet som jeg trodde det var, er 0,75kvad. i motor rommet og 1,5 inne i bilen så da surrer nok jeg litt.... Her er none bilder av de aktuelle kontaktene.... Lurer også på hva den gule lederen i den 4 polede kontakten er til...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2005 Her er da kontakten med den gule "mystiske lederen.. Innbiller meg at dette er et Corrado nett, Golf har en 6 polet kontakt istede for disse to på 3 og 4 + den store da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2005 Jeg trekker tilbake alt jeg har skrevet om den rød lederen m/gul stripe Jeg trenger Spørsmålet er nå hva/hvor blir bensin pumpa styrt fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2005 PM meg epostadressa di så kan jeg maile deg et par skjemaer. De ble for store til å legge ut her, og så blir teksten på de uleselig om jeg krymper de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2005 Takk for det Kay, PM sendt... Dette er en genial side.... http://www.doppel-wobber.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2005 Bra du fant noe informasjon da. Denne siden er også sterkt undervurdert http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Volkswagen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...