#1 Skrevet Februar 21, 2005 Har tittet litt på 18'' og synes det ser ut til å være en grei størrelse. Har ikke anelse om hva jeg skal velge. Jeg har sett på ett nytt sett med Mille Miglia i matt titanfarge. Hva tror folket -er det ny trend eller er det blankt som er i skuddet??? Forslag til felger?? Bilen er mauritiusblå med blank takrailing, org senket 20 mm så det er nok av plass (for mye??) i hjulbuen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2005 Har tittet litt på 18'' og synes det ser ut til å være en grei størrelse.Har ikke anelse om hva jeg skal velge. Jeg har sett på ett nytt sett med Mille Miglia i matt titanfarge. Hva tror folket -er det ny trend eller er det blankt som er i skuddet??? Forslag til felger?? Bilen er mauritiusblå med blank takrailing, org senket 20 mm så det er nok av plass (for mye??) i hjulbuen.... Heisann! Det er ganske så mye å velge i ! Tror chrom blir hot i år , men at langt ifra alle vil like dette og bruke dette! Rett og slett en smakssak!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 Dette er jo pent. MTM Bimoto. Selges hos BO Racing, men kun i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2005 Dette er jo pent. MTM Bimoto. Selges hos BO Racing, men kun i 19" hei Ronny, vet du om det bildet er av en norsk bil? event hvem som eier den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2005 hei Ronny, vet du om det bildet er av en norsk bil? event hvem som eier den? Det bildet er fra MTM-Online.de , så den er nok tysk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...