Anbefalte innlegg

hei , er lurer på om audi s4 motor (femmer ) passer inn i min bil ,audi 100 avant,1990 mod ( 44 ):tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du firer eller femmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer fysisk på girkasse, men det er jo masse annet å bygge om ifm luftinntak, eksos, ledningsnett, etc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok , men den passer på motorfeser osv alså , kan eg da bruke den innsprøytningen eg har da ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 motoren Passer rett i motorfester. men du må jo bruke innsprøytningen som følger motoren, hvis ikke blir det jo krøll ;) men du må legge nye rør/slanger fra turbo og til innsug, samt ny eksos. ledningsnett må også legges opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker , ok , har bil som eg kan prøvemontere/ bygge i , før eg setter den i den eg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ande tips motas me takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ande tips motas me takk

Kjøp S4, de er ikke så dyre. Regner du tid=penger så har du ikke mye igjen for å bygge om slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffere med C3 enn C4 spør du meg.. så jeg sier kjør på .. hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei , er lurer på om audi s4 motor (femmer ) passer inn i min bil ,audi 100 avant,1990 mod ( 44 ):tilber:

Bilen ble jo egentlig, på en måte, teoretisk sett levert med denne motoren også, da i Audi 200 20V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda eg beholer min audi ja , har brukt mange penger på kjerrra , å den er i meget bra stand , liker denne bilen godt , men kunne tent meg litt mere motor da , ikke det att den er dårlig den eg har , men litt mere hk ,hadde vert kjekt da , derfor lurer eg på å montere ein s4 motor i den , ja eg veit det er ein del jobb , . hobby kaller eg det , dyrt ja , neida , hobby ,har 3 stk av denne typen ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ikke er ute etter noen veldig høy effekt med en gang kan du jo montere 10v turbo motor og med tiden montere hiddensprut:) Min begynner å fungere veldig bra nå:) Jeg brukte 4 kvelder på å få ut motoren av 100, få ut motor av 200, få inn 200motoren i 100n, og få inn ledningsnettet. Uansett så må du bruke innspruten som følger med motoren ellers vil den gå magert. Jeg angrer ikke på at jeg satt i megasquirt iallefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.