#1 Skrevet Oktober 1, 2010 hei , er lurer på om audi s4 motor (femmer ) passer inn i min bil ,audi 100 avant,1990 mod ( 44 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2010 Har du firer eller femmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2010 femmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2010 Passer fysisk på girkasse, men det er jo masse annet å bygge om ifm luftinntak, eksos, ledningsnett, etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2010 ok , men den passer på motorfeser osv alså , kan eg da bruke den innsprøytningen eg har da , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2010 S4 motoren Passer rett i motorfester. men du må jo bruke innsprøytningen som følger motoren, hvis ikke blir det jo krøll men du må legge nye rør/slanger fra turbo og til innsug, samt ny eksos. ledningsnett må også legges opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2010 takker , ok , har bil som eg kan prøvemontere/ bygge i , før eg setter den i den eg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2010 ande tips motas me takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2010 ande tips motas me takk Kjøp S4, de er ikke så dyre. Regner du tid=penger så har du ikke mye igjen for å bygge om slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2010 Tøffere med C3 enn C4 spør du meg.. så jeg sier kjør på .. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2010 hei , er lurer på om audi s4 motor (femmer ) passer inn i min bil ,audi 100 avant,1990 mod ( 44 ) Bilen ble jo egentlig, på en måte, teoretisk sett levert med denne motoren også, da i Audi 200 20V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2010 joda eg beholer min audi ja , har brukt mange penger på kjerrra , å den er i meget bra stand , liker denne bilen godt , men kunne tent meg litt mere motor da , ikke det att den er dårlig den eg har , men litt mere hk ,hadde vert kjekt da , derfor lurer eg på å montere ein s4 motor i den , ja eg veit det er ein del jobb , . hobby kaller eg det , dyrt ja , neida , hobby ,har 3 stk av denne typen , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2010 hvis du ikke er ute etter noen veldig høy effekt med en gang kan du jo montere 10v turbo motor og med tiden montere hiddensprut:) Min begynner å fungere veldig bra nå Jeg brukte 4 kvelder på å få ut motoren av 100, få ut motor av 200, få inn 200motoren i 100n, og få inn ledningsnettet. Uansett så må du bruke innspruten som følger med motoren ellers vil den gå magert. Jeg angrer ikke på at jeg satt i megasquirt iallefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...