Anbefalte innlegg

På mitt fordekk har jeg en bulk som tyter ut, så jeg har egentlig et lite spørsmål; Gjør det noe?

 

Jeg vet ikke hvordan den har kommet ditt.... Men har hørt jeg burde skifte dekk fordi de kan eksplodere, stemmer dette? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skift dekket. Det er forsterkningen i dekket (kjent som stammen) som har gått i stykker. Helst bør du skifte begge på samme akselen for å ha like dekk med like egenskaper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, det var ikke akkurat billige dekk heller men da får jeg skaffe nye sommerdekk til sommeren igjen, i og med at man snart skal skifte til vinterdekk uansett :-)

 

Takk for at dere svarte :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å svare uten å vite hva slags dekk, og hvor stor skade du har. Men det er også en mulighet å vulke dekket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å svare uten å vite hva slags dekk, og hvor stor skade du har. Men det er også en mulighet å vulke dekket...

 

Vulke? Skal jeg være ærlig så har jeg ikke peeiling på hva dekket heter.. Men kan se om jeg finner noe navn, samt ta bilde.. kanskje du kan fortelle hva du mener da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vulking er å fikse dekket, altså du sliper/skjærer/freser bort der den bulken er, og legger inn ny gummi-masse, med forsterkning, etter det jeg har forstått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde vulking var det samme som regummiering jeg, altså å legge på ny slitebane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regumiering er ny bane

vulk gjøres ikke på person dekk ... da skal d være minimal skade siden korden er ødelagt når d blir kul... kord er ståltråden inne i dekke, kan kansje legge lapp innvendig men er bare tid, fort den blir ødelagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.