#1 Skrevet Oktober 1, 2010 Legger inn en post for en kamerat, han har en Audi s3 2001 mod "kan du lägga upp en post på audi forumet gällande abs:en? skriv att lampan kommer och går. och att den försvinner om du kör i över 70 km/h å vrider av nyckeln å vrider på den igen." - litt mer info, men det hender at den er helt av .. andre ganger helt på. ABS slutter også å fungere når dette skjer mvh lars / n3c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2010 Hadde samme problem på min A3 8L. Dro til Møller, de avlese feilkodene, og fant ut at det var venstre abs-sensor som hadde problemer. Byttet denne selv, det var veldig lett. Kostet ca 600kr. Problem løst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2010 ok de leste av på hans og men kom ikke opp med noe, så aner ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2010 Ingen som har noe snøring `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg ville prøvd å lese ut feilkoder en gang til. Trolig en kabel til abs følerene på hjula som har dårlig kontakt. Begynn med å løsne alle 4 abs kontakter og spray elektro spray i dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...