Litt undertrykk i bensin tank S2 coupe, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Ved lavt nivå i tanken, så er det alltid ett lite "svush" når jeg åpner bensin lokket. Dette er ikke tilfelle hvis det er litt mengde i tanken.Det forårsaker ikke noe i problem i den forstand, men det kan da ikke være heldig å ha undertrykk på tanken?

Har fjernet alt som har med carbon canisteren å gjøre, så det røret som går frem til carbon canisteren er kuttet tvert av rett under tank og står åpent, men lurer på om det kan være tett ut fra tank om det er mulig?Er det en ventil på tanksiden slik at den ikke kan lufte seg derfra før solenoiden i motor rommet som styrer carbon canister åpner, og "suger" ventilen på tanken åpen? Hvis det er en ventil der da??

Er tanklokket laget slik at det skal holde litt vakum i tanken?

Har tanken andre luftinger utenom lokket og røret til carbon canister som kan ha gått tett?

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en lufteventil på innsiden av høyre bakskjerm.Er vel store muligheter at denne ikke fungerer Du demonterer panelene fra bagasjerommet og bytter denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en lufteventil på innsiden av høyre bakskjerm.Er vel store muligheter at denne ikke fungerer Du demonterer panelene fra bagasjerommet og bytter denne.

Ok da skal den sjekkes. Denne lufteventilen står da i forbindelse med carbon canister røret også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da skal den sjekkes. Denne lufteventilen står da i forbindelse med carbon canister røret også?

Er en stund siden jeg skiftet denne, så det husker jeg ikke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok skal sjekke den ventilen uansett.

Takk for tipset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.