#1 Skrevet Oktober 2, 2010 Heisann, har en 2000 a4 TQ, Det som er litt småirriterende er at når jeg sitter og trykker i kø og det blir mye krabbefart, og clutching og smågassing, er det sånn at jeg får litt sånne smårykk rundt 1000omdreininger. At når jeg slipper gassen hakker den liksom. Er litt plagsomt til tider, kan det være noe foringer , ventiler som begynner og bli gamle? den har nå gått 183tkm Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2010 Ingen som en formening av hva dette kan komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2010 Det er også slik på min a4 B5 FWD, og jeg mistenker at det er motorfestene som begynner å bli slitt Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg har tilsvarende på en 1997 B5 1.8 Avant som jeg har arvet. Den er riktignok stort sett helt fin, men plutselig så begynner det å klunke. Det gjør det når jeg slipper gassen og gir på igjen og det gjør det også når jeg setter i gang. Jeg kjenner det også i clutchpedalen - og jeg har mistenkt at det kanskje er der problemet ligger? Tips mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2010 Det er også slik på min a4 B5 FWD, og jeg mistenker at det er motorfestene som begynner å bli slitt Erlend Virker litt som på min at når man gir gass blir det satt i spenn ognår gassen slippes kommer slarket/hoppingen? Noen som har vært borti det før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2010 Kan det være at gass-spjeld trenger å grunninnstilles? http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1210265-How-To-Throttle-Body-Alignment 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2010 Kan det være at gass-spjeld trenger å grunninnstilles?http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1210265-How-To-Throttle-Body-Alignment Hmm skjønte ikke så mye av den der jeg ble litt for mye engelske ord kombinert med at jeg ikke vet hva jeg har hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg vil foreslå motorfester og foringer til girkasse. På gamle quattroer fremtrer dette i sterkere grad enn på forhjulstrekkere da også mellomaksel og bakdiff er opphengt. Hatt på alle mine quattroer og kommer sikkert til å oppleve det på andre quattroer i framtiden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg vil foreslå motorfester og foringer til girkasse.På gamle quattroer fremtrer dette i sterkere grad enn på forhjulstrekkere da også mellomaksel og bakdiff er opphengt. Hatt på alle mine quattroer og kommer sikkert til å oppleve det på andre quattroer i framtiden:p Takk for svar. Er dette noe som man kan gjøre selv eller må man ut og ned med avanserte ting? Og er detmulig og få tak oppgraderte foringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2010 Tjoohooooo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2010 Hei! Prøv dyserens til e innsprøytinga! Kjøpes overalt hvor de selger bildeler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...