#1 Skrevet Oktober 2, 2010 Er der forskjeller på abs styreenheten på s4`ene? Jeg trenger ny og lurte på om jeg kan da bruke en fra manuell selv om jeg har automat selv. Må nummerene på de være like? Eller holder det at det er en boks fra UrS4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2010 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2010 Ja, det er forskjell. Jeg hadde en 92 S4 med av/på knapp på abs. Nå har jeg en 93 mod, reg førstegang i desember 92. Denne har ikke av/på knapp, og har heller ikke samme styreenhet. De passer ikke om hverandre. Noe mere info ang dette har jeg ikke.... Min bror hadde en 91 coupe, der så det ut som til og være samme system som i 92 s4en jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2010 Automat og manuell Abs hjernene er ikke like nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 Aha okai. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...