#1 Skrevet Oktober 2, 2010 (endret) Heisann, Mistenker at spylermotorn har gått dukken på 80'n (B4). Får spyling på frontlyktene, men ingenting på frontruta; dette er vel to forskjellige motorer, right? Trodde at spylermotoren satt på beholderen, men beholderen ser ut til å være meget godt tildekket, så det blir vanskelig å komme til. Noen som har kjennskap til dette? Trengs det eventuelt bilder, så legger jeg gjerne til det. På forhånd, takk for alle tips og hjelp! /André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2010 Opp; ingen som har vært borti spylermotor på 80 B4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2010 Sitter rett foran venstre forhjul (bak plast-innerskjermen). Byttet på min B4 for en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2010 Så det er altså lettest å komme til via hjulbrønnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2010 Legg full sving til høyre og løsne plasten nederet så kommer du til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2010 Noen som vet en ca pris på denne motoren? Like greit og kjøpe hos huggeren? Har samme problemet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2010 4-500 på Mekonomen. Den de selger på Biltema passer ikke (feil plugg). Jeg kjøpte hos hoggeren, kr 50,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...