#1 Skrevet Oktober 2, 2010 Det er tid for lokallagstreff igjen Som vanlig kl 1900 ved Arenum... Under veien om det regner og ved Storcash om det er fint vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg stiller om det ikke skulle dukke opp noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2010 Jeg kommer! For første gang på lenge! Skal levere litt Aquapel til noen på treffet, så jeg tar med et par ekstra i tilfelle noen er int. i å kjøpe, tror jeg har 4 igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2010 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 Kommer jeg også tror jeg. Tar du med VAG-COM Ole-Jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2010 Kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2010 kommer innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2010 Kommer jeg også tror jeg. Tar du med VAG-COM Ole-Jørgen? Tar du også med VAG-COM ? Kommer en liten tur jeg og . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Tar du også med VAG-COM ? Kommer en liten tur jeg og . Skal prøve å huske den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg skal skrive det opp bak øret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2010 Til dere andre: Gogo, bli med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2010 skulle gjerne vært der... men har vakt i dag... pluss at servopumpen har røket, bilen skal heldigvis på verksted i morgen.. kanskje jeg har mulighet til å møte om 2 uker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...