#1 Skrevet Oktober 2, 2010 To brødre restaurerer sin fars gamle Norton Commander og overrasker han på julaften. Litt lang video, men absolutt verdt det, pass på å få med slutten http://www.wimp.com/restoremotorbike/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2010 vakkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2010 Fantastisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2010 Rett og slett herlig og se på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 Rørende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2010 Flott historie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2010 Det gjorde så jeg fikk en perfekt start på dagen Utrolig godt å se på det der. Kunne ønske jeg kunne gjort noe av det samme for min far 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2010 Utrolig flott og rørende film! Skulle ønske jeg kunne gjøre noe sånt for min far en dag Takk for at du delte den med oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Rørende !!! fantastisk gjort!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2010 Var kult det med posteren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2010 Helt herlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2010 Veldig fint gjort. Lett å bli litt rørt da man ser slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...