#1 Skrevet Oktober 3, 2010 Jeg er veldig usikker på om jeg har gjort et riktig valg.. Jeg valgte å bestille Led-lykter til min A3.. Synes det ble stilig men jeg er forsatt usikker.. Så jeg skal la dere si deres mening. :-) Før; Nå; Vet at ikke dekslene til tåkelysa er på der.... men gammelt bilde. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2010 Personlig liker jeg ikke sånne lykter fordi det er hønsenetting 2010-edition (aka alle må ha det).. Men hvis du liker det er det alt som betyr noe.. Føler du det ikke med en gang er det bare å ta tiden til hjelp, hjelper ikke tiden skrur du på originallyktene igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2010 lysene så jo pene ut men du har ikke et bilde som er litt lysere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2010 Det er penere med de ledlyktene enn de orgianle ledlyktene som er på nye a3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 Det er penere med de ledlyktene enn de orgianle ledlyktene som er på nye a3 Enig! De går feil vei Men et bilde hvor det er litt lysere, tipper jeg nok at jeg mener org ser bedre ut.. men vet ikke Vurderer Led på min egen så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2010 Så jeg skal la dere si deres mening. :-) Henviser til denne tråden: Led helvete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2010 Så jeg skal la dere si deres mening. :-) Ser helt grusomt ut! Ettermontert LED er en uting. Plasserer det på samme nivå som Torshov vinge, Lexus baklykter og neon lys under bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2010 Okey, synes ikke det ser grusomt ut jeg.. ;-) Er ikke noen A3 her i byen med led-lykter..som jeg har sett enda... men sett andre biler.. golf osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Ser helt grusomt ut! Ettermontert LED er en uting. Plasserer det på samme nivå som Torshov vinge, Lexus baklykter og neon lys under bilen. Det er dagens svar på Lexus-lykter og Torshov-vinge ja.. In-ting hos saueflokken blir sjelden bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2010 Skjer med å være så negativ a? ... Greit dere har egne meninger men LED lykter er absolutt ikke det samme som neon lys under bilen... Jesus.. Det er en ting å kjøpe det fordi man liker det selv, og en annen ting å kjøpe det fordi alle andre har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2010 Ikke bry deg om de som mener at LED-lykter er dagens svar på Lexus-lykter og Torshov-vinge du. Disse folkene er de som absolutt skal ha gamle VW/Audi som er senket så mye at de må ha luft for å klare å svinge på hjulene på bilene sine. Du får velge det DU selv mener er finest. Personlig synes jeg faktisk at de ikke så så aller verst ut de LED-lysene på A3'n din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2010 Disse folkene er de som absolutt skal ha gamle VW/Audi som er senket så mye at de må ha luft for å klare å svinge på hjulene på bilene sine. Dette tror jeg var trådens mest konstruktive og saklige innlegg. Snakk om brannfakkel... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2010 Ikke bry deg om de som mener at LED-lykter er dagens svar på Lexus-lykter og Torshov-vinge du. Disse folkene er de som absolutt skal ha gamle VW/Audi som er senket så mye at de må ha luft for å klare å svinge på hjulene på bilene sine. Du får velge det DU selv mener er finest. Personlig synes jeg faktisk at de ikke så så aller verst ut de LED-lysene på A3'n din. Hehe.. Såpass ja :-P Ja, da får jeg bare beholde LED lyktene på.. er xenon i både kjørelys og fjernlys nå så ser litt bedre ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2010 Skjer med å være så negativ a? ... Greit dere har egne meninger men LED lykter er absolutt ikke det samme som neon lys under bilen... Jesus.. Det er en ting å kjøpe det fordi man liker det selv, og en annen ting å kjøpe det fordi alle andre har det. Når du spør etter folks mening, så bør du være åpen for det som kommer. Dessuten så sa jeg ikke at LED var det samme som neonlys under bilen, men ettermontert LED. Stor forskjell. Disse folkene er de som absolutt skal ha gamle VW/Audi som er senket så mye at de må ha luft for å klare å svinge på hjulene på bilene sine. Feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2010 Så flott at folk blir provosert av innleggene mine! Var vel det som var meningen også. Synes det er dumt at folk kommer med slike dumme kommentarer: Ser helt grusomt ut! Ettermontert LED er en uting. Plasserer det på samme nivå som Torshov vinge, Lexus baklykter og neon lys under bilen. Det er dagens svar på Lexus-lykter og Torshov-vinge ja.. In-ting hos saueflokken blir sjelden bra.. Ikke vondt ment, men prøv å formulér dere på en delvis høflig måte da. Forumet blir bare tull og fjas hvis alle som spør om meninger får slike negative tilbakemeldinger hele tiden. Konstruktiv kritikk?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2010 Spurte om deres meninger ja, men er som Erik sier.. Er ikke morsomt å få et så negativt svar tilbake. Går ann å si; "Jeg foretrekker org. lyktene, fremfor LED"... Men greit ;-) Hvis det er din måte å svare på så skal du få lov til det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 5, 2010 Så jeg skal la dere si deres mening. :-) Spurte om deres meninger ja, men er som Erik sier.. Er ikke morsomt å få et så negativt svar tilbake. Går ann å si; "Jeg foretrekker org. lyktene, fremfor LED"... Men greit ;-) Hvis det er din måte å svare på så skal du få lov til det... Du kan ikke BARE forvente snille svar tilbake, alle har ulike meninger, og du ba om det. Du har lagt opp til det selv, verre er det ikke. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 5, 2010 Har jeg nektet på at jeg har lagt opp til det selv? Nei... Forventet ikke slike svar... men greit det, ikke alle som vokser med årene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 5, 2010 Har jeg nektet på at jeg har lagt opp til det selv? Nei...Forventet ikke slike svar... men greit det, ikke alle som vokser med årene.. Så, så. Ingen grunn til å ta så hardt på vei for dette. Det er helt riktig, tror det er Norsk Sportsvognklubb som har mottoet, det går i hvertfall slik: "Vi leker fortsatt med biler". Vokser aldri opp. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2010 Neida, slapp av jeg tar det ikke hardt, selv om det virker som noen ønsker det... Reagerte bare på at alt skulle være så negativt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 5, 2010 (endret) Disse lyktene tar seg nå bedre ut i designen enn hva Audi har grisa til på samme biltypen originalt: Og det er stor forskjell på å ettermontere LED-lykter på en bilmodell som faktisk kan leveres med det originalt, i forhold til å sette det på en 80/90-talls bilmodell som for eksempel dette: Ser folk har sammenlignet lyktene på bilen til trådstarter med å montere hønsenetting, torshov-vinge og neonlys under bilen. Dem om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 5, 2010 Det viktigste er at DU liker det, så får andre i grunn mene det de vil. Smak og behag kan ikke diskuteres... Lykke til med bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...