#1 Skrevet Oktober 3, 2010 Muttern har skaffa seg en gul og herlig lupo 1.0 bensin, men det viste seg at den ikke hadde servo. mtp at dette var en så ny bil, så vurderte vi ikke tanken at den ikke hadde servo, men sånn er nå det! Noen som vet hva som evnt må byttes for å få servo?? Ser de selger komplette tannstenger for servo og der ser det ut for at det er ei eletrisk pumpe og ikke reimdrift som jeg er vant med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2010 trenger man virkelig servo på en slik bil? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2010 Tro det eller ei, så er den overaskende tung på rattet! Faktisk mye tyngre enn feks. 2'er golfen min og 80 quattroen jeg hadde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2010 trenger man virkelig servo på en slik bil? hehe Min cab har heller ikke servo, og selv om det er en lett bil i seg selv er den overraskende tung å ratte. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2010 høhø da skulle dere ha prøvd å rattet om på en gammel bobil uten servo, DET er tungt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2010 Ingen Lupo 1.0 har servo etter det jeg vet, men de med større motor har, så delene finnes Burde jo gå an å se i ETKA for å finne ut av det? Har forsåvidt hatt Lupo selv, og den var overraskene tungrattet i lav fart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2010 Ingen som vet dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2010 gi litt gass når man svinger, så går det mye bedre:) Hadde en slik bil i 2 år, og dette var da aldri noe problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2010 Vet ikke om gromutgaven hadde servo. I så fall er det sikkert umulig å få taki brukt. Merket også att min lupo var tung på rattet. Parkerte da bilen med hjulene fremover for å unngå dette. Men merkverdig tung på rattet er den. Men triller den litt fremover blir det som en einzer golf ( lett ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2010 Har komplett servo på hånden i sverige, men gidder ikke å kjøpe om det ikke passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...