Lokallagsleder Nord Østerdal Lokallag

Anbefalte innlegg

Det har vært flere møter i lokallaget, og det ble bestemmt 7.2.05 at forløpig leder er Egil Rønning.

Oppsett på forløpig styre er slik:

Leder Egil Rønning.

Treff/arr/Ansvarlig Stig Stamoen.

Styremedlemmer: Per Einar Moheim og Terje Bergseth

Med hilsen Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send gjerne også en mail med informasjon om det til styret@vwaudi-club.no og gi også beskjed til Treffpunkt redaksjonen (Petter/Lars-Inge) slik at det kommer med i lokallagsoversikten i neste Treffpunkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send gjerne også en mail med informasjon om det til styret@vwaudi-club.no og gi også beskjed til Treffpunkt redaksjonen (Petter/Lars-Inge) slik at det kommer med i lokallagsoversikten i neste Treffpunkt.

Jeg har sendt mail til styret, og jeg spurte der om de kunne sende det videre til redaksjonen.

Hadde ikke adressa til de for hånden.

Sendte også melding til Andreas S også.

Takk for beskjeden Bjørn.

Er det slik at vi kan få skiltplater, t-shirt, o.l. for salg til å ha en start kapital for lokallaget.

Vi lurer også på å ha et treff på Alvdals dagene, vi har fått en plass mitt i sentrum. Vi kommer til å legge ut info og innbydelse til alle når vi har dato og opplegg for dagen. Noe som er planlagt er en tur opp mot Tronfjell en stigning på over 1000m, og en tur til Savalen spa senter/høyfjells hotell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adressen er treffpnkt@vwaudi-club.no

Send liste med navn og telefonnumer, samt e-post adresser så tar vi det med i neste nummer.

Mangler det ikke en U der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.