#1 Skrevet Oktober 3, 2010 har en golf II 91 modell med en servo som hyler i ny og ne. fungerer stort sett men når du kjører den litt hardt så hyler den og det nykker i rattet. det er olje på tanken og reimen ser grei ut. er stram og slite feltet på reimhjulet ser ut til å være litt opp av bunn så tror ikke det er slitt. kan selve pumpen være defekt? noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2010 reima som er slakk. rett og slett.. kan være pga utslitt reim, evt reimhjul hylinga kommer av at reima spinner. men, som du skriver. så kan det jo være pumpa. at den er på vei til og havarere. og dermed låser seg litt i ny og ne. har selv aldri opplevd havari på pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2010 Jeg har vært borti at ulyd har forsvunnet etter bytte av olje. Hvis den er gammel er det absolutt verdt å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2010 Jeg har vært borti at ulyd har forsvunnet etter bytte av olje. Hvis den er gammel er det absolutt verdt å prøve. Samme her Olja er gammel og har mistet sine fine egenskaper =/ sånt skjer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 jeg har nettopp kjøpt bilen så om olja er gammel vet jeg ikke men vil tro at de forrige sikkert ikke har bytta den. jeg hadde ihvertfall ikke gjort det. kan prøve det har liggende en pumpe så om det så var er det en smal sak å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...