#1 Skrevet Oktober 3, 2010 Heisann! Har noen navn på disse felgene? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2010 Audi sier: 5-arm design 7,5 x 17" ET56 Anbefalt dekkdim. 225/45 R 17 Art.nr. 8P0 601 025 C Z17 Senterkopp: Art.nr. 8D0 601 170 Z17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2010 Takk for svar! Det er altså ikke noe navn på felgene, med unntak av "5-arm design" da? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2010 Virker egentlig ikke sånn. Navnet Dynamik dukker opp her og der når man søker på delenummeret, men jeg tror ikke det er riktig. Felgen du postet bilde av er originalfelgen på Ambition 2005-2008, men det vet du kanskje allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 Virker egentlig ikke sånn. Navnet Dynamik dukker opp her og der når man søker på delenummeret, men jeg tror ikke det er riktig. Felgen du postet bilde av er originalfelgen på Ambition 2005-2008, men det vet du kanskje allerede. Ja, fikk de av naboen som hadde en A3 Ambition, så det stemmer det. Dynamik ja... Får leite videre da, takk for hjelpen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2010 Sett de blir kalt ambition ved en del anledninger ettersom det er standard felgen til denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2010 Virker egentlig ikke sånn. Navnet Dynamik dukker opp her og der når man søker på delenummeret, men jeg tror ikke det er riktig. Felgen du postet bilde av er originalfelgen på Ambition 2005-2008, men det vet du kanskje allerede. Standardfelg på Ambition på 8P (03-). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2010 Det er mange originalfelger som ikke har noe navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg har et sett slike liggende om noen har lyst til å kjøpe. Ble tatt av en bil når den var ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...