Navn på originalfelger til A3 8P Sportback

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har noen navn på disse felgene?

327249.jpg

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi sier:

 

5-arm design

7,5 x 17" ET56

Anbefalt dekkdim. 225/45 R 17

Art.nr. 8P0 601 025 C Z17

 

Senterkopp:

Art.nr. 8D0 601 170 Z17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Det er altså ikke noe navn på felgene, med unntak av "5-arm design" da?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker egentlig ikke sånn. Navnet Dynamik dukker opp her og der når man søker på delenummeret, men jeg tror ikke det er riktig.

 

Felgen du postet bilde av er originalfelgen på Ambition 2005-2008, men det vet du kanskje allerede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker egentlig ikke sånn. Navnet Dynamik dukker opp her og der når man søker på delenummeret, men jeg tror ikke det er riktig.

 

Felgen du postet bilde av er originalfelgen på Ambition 2005-2008, men det vet du kanskje allerede.

 

Ja, fikk de av naboen som hadde en A3 Ambition, så det stemmer det.

Dynamik ja... Får leite videre da, takk for hjelpen.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett de blir kalt ambition ved en del anledninger ettersom det er standard felgen til denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker egentlig ikke sånn. Navnet Dynamik dukker opp her og der når man søker på delenummeret, men jeg tror ikke det er riktig.

 

Felgen du postet bilde av er originalfelgen på Ambition 2005-2008, men det vet du kanskje allerede.

 

Standardfelg på Ambition på 8P (03-). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange originalfelger som ikke har noe navn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett slike liggende om noen har lyst til å kjøpe. Ble tatt av en bil når den var ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.