Anbefalte innlegg

Som sikkert flere har fått med seg er det 1 mai sesongen sparkes i gang.. I år er det Valdres lokallag som arrangerer.

sjekk tråden her

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17918&page=1&pp=15

Vi har bestilt en 6-7 mans hytte der er 4 stk som hvertfall skal dit. Så spørsmålet er om det er flere fra trondheim som er intresert i å bli med på treff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir det i hvert fall treff på lånke den 30. april (Nordmøre gatebilklubb arrangerer)

Når har dere tenkt å reise til Valdres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir Lånke på meg den 30. , må jo "misbruke" bilen på bane....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir det i hvert fall treff på lånke den 30. april (Nordmøre gatebilklubb arrangerer)

Når har dere tenkt å reise til Valdres?

Vi reiser på fredag den 29 april rundt kl 13-14 regner jeg med..

Å Eirik.. ikke alle som har lånke bil vettu :D trukke d bli så kult å regge bane med 130hk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å Eirik.. ikke alle som har lånke bil vettu :D trukke d bli så kult å regge bane med 130hk :D

Går helt fint det. Hadde 136 jeg da, men hang da greit med alikevel siden banen er så liten og kronglete. Bare på raka det virkelig var kjedelig med så liten effekt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Roger der, trenger ikke være stor motor for å hevde seg. Mener det er at man får prøvd seg som teller jeg. Masse erfaring til slutt. he he.: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til Lånke den 30 april jeg også.

Litt synd banen er så humpete å dårlig, sist da jeg kjørte der med s6+`n min slo jeg sjeivt ett eller annet i forstillinga, da jeg kjørte til lånke var rattet helt rett når jeg kjørte rett frem, men etter litt hard kjøring på banen var ikke rattet rett lenger..... : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser på fredag den 29 april rundt kl 13-14 regner jeg med..

Hei!

Flott at dere kommer til Valdres på treff!

Det ser også ut til at valdresflya åpner 15 April, slik at dere slipper å kjøre om Lillehammer.

For å spare mer med tid finnes det en snarvei mellom Sel og Vågå, slik at dere slipper å kjøre ned til Otta, så oppover igjen til Vågå.

På mitt "hjemmesnekra" kart har jeg merket av med sort der snarveien er.

Det er en del grusvei, men dere slipper minst 30 min med kjøring.

Etter Vågå er det bare å kjøre over Valdresflya(skiltet Fagernes)

snarvei1.GIF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.