Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en audi 90 coupe 89 modell. Var ute kjørte en kveld å plutselig ble nærlys og fjern lys borte så har bare park og spredere. Har sjekka sikringer å pærer og det er i orden. Har fjern lys med mindre jeg holder bryteren inne. Er det noen som veit hva som har skjedd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig har bryteren din tatt kvelden, samme so skjedde påmin, ha du ein go kompis me samme so ber prøv å bytt over og sjekk.. men 90% sjangs for at dette er problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter bryter problem. Velkjent sak på disse. Hadd samme problemet jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å bytte så får vi se åssen det går:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nok 99.99% sikker på att det er bryteren din da all strøm går innom den før den går ut til lysene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du bytta bare bryteren eller må jeg bytte hele rundt rattstammen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte hele greia ja. Av med rattet. Om det er vanskelig og finne ny, så kan du jo klippe ledningene og koble inn en provosorisk bryter slik at du får nærlys ivertfall frem til du finner nytt spaksett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett veldig nøye etter enda men den ser lik ut som på audi 80. Takk for kjempe go hjelp folkens:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg sku høre etter litt på no bilopphuggeri og sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg plukka en bryter fra en 100, til min 90 Coupe, så flere som passer overens. Da blir det fort litt mere å velge i. Men sjekk delenr! Flere ser helt like ut, men funker ikke om hverandre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei kommer til å sjekke delenr før je bytter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei kommer til å sjekke delenr før je bytter

Fant du ut av det? Ring Vikers bildeler på tlf 69 83 66 10, hvis du ikke finner noe på huggern selv. Han har mye av det meste til VAG :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.