#1 Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) Har en original eksospotte til en Golf 2 Syncro. Denne er til 1,8 90/98 hk motorene, ikke for G60/Rallye. Aldri vært montert, splitter ny. Selges for kr 500. PM, mail: pervariant(a)gmail.com eller 917 34144 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg har denne fremdeles. Nå kun kr 500! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2012 Denne kan gjerne jeg få bruk for. Må sjekke hvor langt bak jeg trenger nytt. Skal forbi arendal neste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2013 Er denne solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2013 Har denne enda! Og send helst en PM om tråden er "gammel", ellers ser jeg den ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2013 Jeg setter "solgt inntil videre" på denne, da jeg har gjort en avtale om at den plukkes opp i januar. Jeg oppdaterer tråden på nytt om den ikke selges da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2013 Hvis ikke tar jeg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2014 Vi prøver igjen, da potta fremdeles ligger i garasjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2014 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2014 Ligger fremdeles her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2015 Og jeg prøver igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2015 Hei, kan være interesert i denne, men er du sikker på den er til G2 syncro? Trodde selve potta var litt kortere og rundere, denne ser mer ut som til fwd golf. Det er slik som på linken under jeg mener syncro potta ser ut. http://www.mecatechnic.com/GO2_C045154_FR_silencieux-final-dechappement-pour-golf-2-syncro-86-91-vw-golf-2-191253609d.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2015 den på bildet som per har lagt inn er fwd vil ikke passe på syncro. så du har helt rett Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Mulig det? Jeg ble bare fortalt at den var tl en Syncro når jeg fikk den. Den er uansett til salgs... Ikke får jeg redigert tråden og første innlegg heller, forøvrig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...