plugger til skjermbue/innerskjerm audi typ81/85

Anbefalte innlegg

Noen som vet om disse er å få tak i, ikke noe delenr på dem trur jeg.

Dem er av plast trur jeg. Mangler disse på bilen min. Legger til et bilde for å vise hvilke jeg mener.

04_10.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vert borti disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp gummiplugger på biltema. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, biltema har et sett med gummiplugger og gjennomføringer i forskjellige størrelser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ingen link til de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket på min bil i dag, den har ikke plugger der den heller. Ser ikke ut til at det har vært plugger der noen gang heller. Jeg har aldri fjernet dem, og det er minimal sjanse for at første eieren gjorde det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp en coupe gt delebil som hadde slike men dem var helt ferdige desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel denne så godt som løst også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er noe de fjernet på nyere biler, at de fant ut at det ikke var behov for dem? Sjekket du opp noen eldre CGT i delekatalogen for å se om du fant pluggene på eldre modeller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen jeg snakker om var hvertfall en 84 modell. Jeg har ikke sjekket dette opp nei. Men ville tru det kan komme en del dritt inn i motorrommet selv om den plast innerskjermen er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn da har jeg fått på plass noen her:)

DSC00254.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ville tru det kan komme en del dritt inn i motorrommet selv om den plast innerskjermen er der.

 

Som nevnt, min bil har tilsynelatende aldri hatt noen plugger der, men det ser ikke ut til å ha vært noe problem likevel, det er ikke noe mere møkkete der enn andre steder i motorrommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.