#1 Skrevet Oktober 4, 2010 Hei, noen som har peiling hva jeg kan ta for en girkasse som står i en Audi A4 B5 1996' mod. Bilen har rullet 312 000km. Har virkelig ingen ide på hva jeg kan ta for den.. Og 1 spørsmål til, er den et h*** og få ut? Må jeg ut med motor og hele pakka først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2010 Hei, noen som har peiling hva jeg kan ta for en girkasse som står i en Audi A4 B5 1996' mod.Bilen har rullet 312 000km. Har virkelig ingen ide på hva jeg kan ta for den.. Og 1 spørsmål til, er den et h*** og få ut? Må jeg ut med motor og hele pakka først? Hvis den fungerer 100% og noen virkelig må ha en slik kasse kan du være heldig å få 6-7 tusen. Men mellom 2-4k er mere reelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2010 Så høy kmst på en slik automat da er nok 2-4 riktig som Geir sier. Spørs jo hva det er av dokumentasjon på oljeksift. Så spørs det jo hva du gir av garanti. Hvis du bare selger som den står uten at kjøper har prøvd den og uten noen form for garanti så er den vel verdt 500-1000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2010 Ser at de ligger på rundt 6-7 tusen fra høgger,men da med garanti. Så du får nok ikke mange tusen for en slik kasse med den km-standen du skriver her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2018 er denne fortsatt til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2018 Du er jaggu optimist 8 år gammelt innlegg. Men selvsagt lov å spørre.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...