#1 Skrevet Oktober 4, 2010 Hei! Monterte xenon i grøftelysene for litt over ett år siden, og nå har det ene lyset begynt å fuske litt. Når jeg skrur på bryteren, lyser begge to i ca. 10 sek, før det ene begynner å blinke helt til det skrur seg av. Kan det være noe så enkelt som at pæra må byttes, eller tror dere det kan være ballast? Filmet en liten snutt med mobilen: Mvh Tom-Henning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2010 Hadde akkurat samme problem forrige dagen. Da lyste alle fire xenonlysene som diskolys. Løsning: Lade batteriet. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2010 Har du ikke reserve ballast så prøv å bytte den på høyre side over til venstre så ser du om det blir samme reaksjon på den siden, da er det nok ballasten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2010 Kan vere batteriet også, prøv å lade opp eller bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 ballastern! hadde samme greia på min audi:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2010 Om du har digitale balaster kan også det være problemet. De er veldig ømfintlige for lavere spenning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2010 Da står batteriet til lading over natta, så får jeg se hvordan det blir i morra tidlig! Indikatoren på laderen viste ihvertfall "lav" spenning nå, så satser på at dette fikser det Hvis ikke, blir det ombytting av ballaster neste. Takk for tips alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2010 canbus på denne bilen da tru ? mulig du må ha canbusadaptere. evt at du har feil adaptere. mange forskjelliges typer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2010 Funka ikke å lade batteriet, blinker fortsatt. Og tror ikke jeg trenger canbus adaptere, da lysene har virket i over et år nå uten problem. Neste blir å prøve å bytte om på ballastene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...