#1 Skrevet Oktober 4, 2010 Driver å forsker på om det er noe jeg kan gjøre med min sharan. Kom over dette kittet, skal ikke være så ille pris. Men er litt usikker, er ikke mye å finne til Sharan 2000 og nyere. Jeg klarer ikke å holde en bil orginal og vil skille ut bilen ifra mengden :-) Men hva syns folket om denne stylingen? Liker den men kansje noen syns det er litt vel mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg synes dessverre den ble litt "too much" Men liker du den, så synes jeg du skal gå for det. Er DU som skal like bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2010 Grøss og gru, men som Ida sier, det er din bil og din smak som bestemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2010 Er åpen for andre forslag vist noen har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2010 Putt penga heller i senk og felg!!! DET gjør bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2010 Senkesett og felger (i den rekkefølgen) er en bra begynnelse - gjerne felger i samme bane som den du la ut bilde av:) Men vil du ha det kitet du linket til, så slå til. Men husk på at bilen neppe stiger i verdi av den grunn, og ei heller blir noe lettsolgt. Edit: Marius slo meg på målstreken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2010 20" til Sharanen skal bestilles og skal på til sommeren med 235 dekk vist det går, uten subbing. 60/60 senk har jeg også funnet, men husker ikke navnet på kittet. Var komplett med fjærer og dempere. Fant kittet på http://www.senk.no Bilen har orginalt sota ruter, men de er for lyse, så må gjøre noe med det. Soter da helt frem Chip taes i Sverige 155 Hp og 380 NM. Burde hjelpe det, og med et luftfilter, som slepper igjennom mere luft. Så får vi håpe ikke turbo raser, men fikk 1 års garanti på Chippingen. Dette er ting, jeg har tenkt å få tatt litt etter litt igjennom vinteren og våren. Står litt på penger å, men det ordner seg på et vis. Body kittet er siste prioritet, men liker som sagt det ingen andre har he he. At bilen ikke stiger i verdi, er jeg fult klar over. Har kasta bort noen statsbudsjetter, på bilene jeg har hatt gjennom tidene. Men liker som sagt å ha noe utenom det vanlige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2010 Utenom kittet du fant selv, så har Rieger noen add-on-greier til de originale fangerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2010 Ja vet hva du sikter til, men syns det ble litt smått. Men tar tingene i riktig rekkefølge, så ser jeg hvilket kit jeg går for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2010 Ser ut som stylig for folk som har lyst på BMW, Audi og VW samtidig. Ikke alltid 3ting på en gang er like heldig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2010 Kjøp justerbart føst som sist.. med "senke" fjærer er det fort at bilen blir baktung etc.. Og angående felger, få på noe sært og kult!(ikke sharif felger) da vil bilen skille seg mere ut kontra kjøre rundt med en snøplog til alle årstider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...