#1 Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) A6 C4. Orginal fjernstyrt alarm, dersom det er relevant. Av og til når jeg blinker til høyre eller venstre så blinker det på begge sider. Andre ganger virker det normalt. Når den først har begynt å tulle så fortsetter den, det gir seg neste morgen. Noen som har vært borti dette? Kan det være blinkreleet bak instrumentpanelet? Kan orginalalarmen utgjøre problemet? Alle tips mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2010 Tipper heller alarmen eller hendelen jeg. Eneste rele gjør er å lage pulser og den leveren pulser til hendelen som bestemmer hvem side som skal blinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2010 En liten oppdatering her: Den 6/10-10 så sluttet den med dette og foreløpig har det ikke skjedd igjen. Årsaken er dermed fortsatt ukjent men løsningen ble den kjente skremme-taktikken ved at bilen med denne tråden forstod at jeg mente alvor av å ville finne ut feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...