Erfaring med Kumho vinterdekk

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har erfaring med Kumho vinterdekk?

Har sett på KW27.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Kumho med piss. Usikker om hva mer dekket heter. Kan jo referere til det Steffen Jevnaker sa i vinter da han prøvde bilen min en liten tur.

"Jeg skjønner det ikke, men bilen min slipper mye bedre enn din"

Ja, det sitter ganske godt på veien :) Jeg har faktisk måtte "slite" litt noen ganger for at bilen skulle slippe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Kumho KW17 (mener jeg : klø : ) på gamle bilen, og det fungerte greit, men ikke mer enn det heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Kumho med piss. Usikker om hva mer dekket heter. Kan jo referere til det Steffen Jevnaker sa i vinter da han prøvde bilen min en liten tur.

"Jeg skjønner det ikke, men bilen min slipper mye bedre enn din"

Ja, det sitter ganske godt på veien :) Jeg har faktisk måtte "slite" litt noen ganger for at bilen skulle slippe.

 

Må være pisset som gjør at det sitter så godt da..? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha. Nå ble jeg først nysgjerrig på hvorfor noen hadde sitert innlegget mitt. Da la jeg også merke til en liten skrivefeil før jeg så det du hadde skrevet : p Godt gjort i grunn når "S" er hele to bokstaver bortenfor "G" : p

 

Beklager skrivefeilen : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og min far har hatt hver sin Mercedes, W210 (jeg) og S210 (han). Jeg hadde Fulda dekk og han hadde Kumho. For å si det sånn så kom jeg meg nesten ingen vei, og hans var en drøm å kjøre i forhold :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.