#1 Skrevet Oktober 5, 2010 (endret) Gromt bygg http://wolfsburgrs.blogspot.com/2009/08/mk2-s2-drivetrain-swap-done-right.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2010 Er en 2er Golf jeg ser, men uansett ikke feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2010 Er en 2er Golf jeg ser, men uansett ikke feil;) 5`er betegner 5 cyl Ikke golf 5 hehe Men over skrifta kan feil tolkes skal rette på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2010 Da er jeg med. Først tolket jeg det som som Golf 5 med 1.8T 20v, og så trodde jeg at du hadde tatt feil av 2 og 5 på tastaturet (rett over hverandre) Nok om det; tilbake til topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2010 Vært noe å hatt detta der, sett den før er repost! Men ikke repost på artikkelen, bare film av bilen. MASKIN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...