#1 Skrevet Oktober 5, 2010 (endret) bil er en audi 100 2.8 aah bil har godt 245000 sliter med at når jeg kjører langkjøring ligger tempen på 80 grader. og når jeg står på tomgang så går tempen opp til 100 grader. når vifta starter går den rett ned til 90 igjen og son holder den på. på bykjøring med mye stopp kan den ligge på 93-95 grader de er skiftet topppakninger, regreim, vannpumpe og termostat (også den til kjølevifta) for 2 år siden va kan d være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg kan ta feil, men jeg synes dette høres normalt ut... kanskje litt lavt med 80 grader på langkjøring. Alle bilene jeg har hatt blir varme(re) på tomgang og bykjøring. mvh mu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2010 Tror jeg bare hadde slengt inn en ny termostat for å få opp driftstemperaturen. Ellers høres jo alt normalt ut slik Martin sier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2010 takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...