A4 B6. Ryggelys lyser konstant.

Anbefalte innlegg

Har en B6 der ryggelysene begynte å lyse konstant. Kan dette være noe annet enn ryggelys bryteren? Antar at denne sitter på girkassen og om noen kunne fortelle meg hvor hadde det spart meg for litt leting. Og evt delenr på en ny?

Fant ingen feil i Vag-com bortsett fra på LMMèn som tydeligvis hadde samme sikring som ryggelysene da jeg tenkte å fjerne sikringen for å slippe å kjøre med ryggelys konstant. Nå har jeg fjernet pærene inntil jeg får summet meg til å løse problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kortsluttet bryter eller ledningsbrudd/kortslutning...bryteren er vel bare jordingsstyrt,så om ledningen er gnagd litt på og kommet til jord så er det og en mulighet...multimeter på pipefunksjon og prøv deg fram...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke utenkelig nei. Ikke første gangen det skjer. Fikk plutselig masse rare symptomer og det viste seg at ledningene som går til førerdøren var kortsluttet. Var vel 3-4 ledninger som lå å gnisset. Da er det bare å finne ledningen og måle mellom den og gods.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en tegning som viser hvor jeg finner ryggelysbryteren? Evt en beskrivelse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut av dette? Fått samme på min nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet bryter. Kommer til fra under siden. Trenger en kort 22mm fast nøkkel.

Bryter koster et par hundre på møller.

Kjent feil virker det som.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.