#1 Skrevet Februar 22, 2005 http://cars.msn.co.uk/carnews/WinterStigFeb05/Default.asp#11 Helt sinnsyke bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2005 Jeg gleder meg sinnsykt til Quattro sitt 25 års jubileum i Ingolstadt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2005 Han Stig der har vel "noe" erfaring fra effektfulle turbofemmere, hadde aldri turtallssperre han... gleder meg fælt jeg og JAM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2005 Heftig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 http://www.channel4.com/4car/feature/features-2005/audi-s1-quattro/s1.html Her er en annen artikkel fra samme event... Han nevner noe om et anti-lag system som jeg ikke har lest/hørt om på rally-quattroene før: Out of the hairpin, he pumps the clutch to keep the engine spinning near its power band. It's a boy's own anti-lag system, to replace the original system that's no longer connected to this museum piece. That original system was one of the most brutally effective pieces of engineering ever employed in professional motorsport. Audi knew that they needed to keep the turbo spinning but they lacked the electronic trickery of today, so they developed a way of injecting fuel into the exhaust system, creating a secondary explosion. That's why an S1 at flat chat could be seen throwing six-foot flames out of its exhaust pipes. It wasn't excess fuel being burned, it was the anti-lag system. Det er da fortsatt slik anti-lag systemene funker eller? Det som kalles pang-pang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2005 http://cars.msn.co.uk/carnews/WinterStigFeb05/Default.asp#11 Helt sinnsyke bilder! QUOTE] Kunne tenkt meg den kjøredressen der. Det hadde vert noe å ha i "Audi-toriet" mitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2005 Hmmm.....har en ugift datter mon tro ??? Hadde ikke hatt noe imot å hatt han som svigerfar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2005 Kunne tenkt meg den kjøredressen der. Det hadde vert noe å ha i "Audi-toriet" mitt! Tror det er en god del folk som kunne tenkt seg den ja.........meg deriblant. Får heller trøste meg med en modellbil som er signert av Walter Røhrl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2005 Tror det er en god del folk som kunne tenkt seg den ja.........meg deriblant. Får heller trøste meg med en modellbil som er signert av Walter Røhrl ...og jeg trøster meg med en t-shirt som jeg personlig var i VIP loungen til Audi og fikk signert av Frank Biela, og senere Emanuell Pierro. Var litt stressa da, når Biela ikke hadde pen. Måtte løpe ned på Audi standen, falt i trappa, og kom opp få sekunder senere med svette på ryggen og skrubbsår på alle kne og albuer! =) Men det var verdt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2005 ...og jeg trøster meg med en t-shirt som jeg personlig var i VIP loungen til Audi og fikk signert av Frank Biela, og senere Emanuell Pierro. Var litt stressa da, når Biela ikke hadde pen. Måtte løpe ned på Audi standen, falt i trappa, og kom opp få sekunder senere med svette på ryggen og skrubbsår på alle kne og albuer! =) Men det var verdt det! Hehe! DET skulle vært filma, Heine! Hadde vært noe å vist fram på lokallagsmøtene! Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2005 Slenger inn DENNE filmen her også jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...