Søker Tips angående HR Monotube montering S4 B5

Anbefalte innlegg

HallO!

Begynte å montere justerbart HR idag, fryktelig mange stag og greier der framme. Har fått det nye på plass, og alt er klart. MEN får ikke på plass det nederste kuleleddet på det staget hvor demperen står på.

Det skal på plass helt nederst bak bremseskiva.

Håper noen forstår hva jeg mener, ellers så skal jeg vell klare å fikse et bilde også. Men er det noen som har peiling?

: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett bak skiva der, Det leddet er enden på dette staget demperen står festet på.

Vinjerock 007 [640x480].JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fjæra i spenn?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det nei, har prøvd både fastskrudd i toppen og løs også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har ikke klart å dra ut stikkaksling en av kassa?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det problemer med å treffe for du ikke får spindelen langt nok inn igjen eller er det opp å ned du sliter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei stikkakslingen er på plass!:) Jeg får liksom ikke selve tappen på kuleleddet til å entre hullet.

"chassiet" på staget ovenfor kuleleddet tørner på en måte i denne gummi/overføringen i enden av stikkasklingen.

Virker ikke som det er plass, men det må det jo være. Fikk den jo ut samme veien!

Ble utrulig vanskelig å forklare dette gitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vær vanskelig å få på igjen ja, men skru av styre kula så har du litt mer bevegelse i den å få en til å sikte mens den andre trykker inn spindelen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du har gjort det, men jekk opp bilen på begge sider.. Kan være vanskelig å få ting på plass igjen, hvis kun ene sida er jekka opp, pga spenn i stabstaget ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du har gjort det, men jekk opp bilen på begge sider.. Kan være vanskelig å få ting på plass igjen, hvis kun ene sida er jekka opp, pga spenn i stabstaget ..

Det har jeg ikke tenkt på, det skal prøves!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette problemet løst. Fikk til slutt lastet ned en Repair manual for a4 samme år, og når man gjorde det etter boka så var ikke dette akkurat noe stort problem. Learn the hard way, or not learn at all!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.