På jakt etter org. sorte Xenonlykter Golf MK4, fins det? HJELP

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er noe eg lurt og jaktet leeenge på. Fins det i det hele tatt Svarte originale Xenonlykter til Golf MK4 ?? Ble dette noen gang levert som standard ?

Er eiger av Golf med Originale Xenon, og er veldig fornøyd med det. Men lyktene blir liksom så voldsomt blanke på en svart bil, så eg vil ha svarte reflektorer.

Er selvfølgelig ikke int. i å bytte til vanlig halogen med angel eyes når eg har xenon. :P

Noen som har tips eller vet noe konkret om dette? Mener noen hvisket meg en gang at noen R32 kom med det, men begynner å tro at dette er skrøn.

Takker for hjelp/svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det finnes nei.. Bare del lykta og lakker alt inni svart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for ny Golf for meg, men hva med DISSE? TMTuning hadde også noen de kalte "xenon-look" som var mørke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for kjappe svar. Men de lyktene du refererer til Mads er i halogen. Eg har lyst å beholde det mest mulig org. Selvfølgelig kan eg gjøre som Mikkel sier ved å lakkere de. Men dette er lykter til 5000,- pr. stk. Så har litt vanskligheter med å gjøre det liksom. :P

Det kan jo være innmaten i de halogen lampene passer over, men skulle likt å visst om noen faktisk har gjort noe lignende før.

Hadde vert dødsfett å fått de svarte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver akkurat med det samme selv.

Jeg skal dele lampe og lakkere den innvendig. Har ikke sett så mye annen løsning på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst å gjøre det selv ja, men som sagt: 5000 pr. lykt. Mulig eg finner på noe eg kan legge over som kan fjernes senere. Har ikke studert innmaten skikkelig, men mener det skal være mye enkle overflater.

Du må bare si ifra om du lakkerer og gjerne legge ut bilder av jobben etterpå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst å gjøre det selv ja, men som sagt: 5000 pr. lykt. Mulig eg finner på noe eg kan legge over som kan fjernes senere. Har ikke studert innmaten skikkelig, men mener det skal være mye enkle overflater.

Du må bare si ifra om du lakkerer og gjerne legge ut bilder av jobben etterpå ;)

Ja de koster fort 4500 for stykke ja.

Er for holdsvis enkle flater ja.

Vet ikke helt når jeg får tid til og gjøre dette men planen er der.

Skal få tatt bilder også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg fått snakket med en lokal 3M leverandør, han skal skaffe meg folie som tåler litt varme. Så eg tror det blir min løsning. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.