#1 Skrevet Oktober 6, 2010 (endret) Blir det? Hvem kan? og hvor skal vi ha det? Ble det garasjen min? Eller andre som vil ha det? Orker ikke å ha det inne i leiligheten... (orker ikke å bruke søndagen på å vaske) Så da får vi sitte i garasjen.. Men da må noen ta med litt musikk+anlegg Noen stoler er vel greit å ha og.. "bord"(plate) har jeg, men må ha noen krakker til å bygge plata opp med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2010 Jeg er med. har krakker til å ha underplata jeg;) samt noen ekstra stoler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2010 Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2010 jeg er med men må stikke i en bursdag litt utpå kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2010 men skal ikke bare ta å sette en konkret dato der litt flere kan være med? ble jo bare surr det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2010 alt er mulig moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg er med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2010 Skal ikke sette en dato der folk ikke legger andre planer? Men "reserverer" den kvelden til noe sprell...? f.eks kan vi ha (h)julebord? i nov/des en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2010 Samma for meg, men var innstilt på denne dagen jeg, rett og slett dårlig at det ikke blir flere med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2010 Denne datoen har vært satt lenge igrunn. Og var jo en haug som skulle når det ble snakk om det... Men men samme for meg. Sånn som dette vil det uansett være tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2010 jeg og en kamerat kommer ( så sant jeg ikke må sitte i en garage å fryse).. Som ole sier ble jo denne datoen satt for over 2 uker siden ? De som kan komme har nokk holdt av denne datoen som meg. Du må gi folk litt mer enn noen timer å svare på da ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 8, 2010 Skal ikke sette en dato der folk ikke legger andre planer? Men "reserverer" den kvelden til noe sprell...? f.eks kan vi ha (h)julebord? i nov/des en gang? vi er allerede oppe i 7 stk... er jo ganske bra egentlig det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 8, 2010 Trenger vi så jævli mangen da? Har det kjekt med Captainen og megselv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 8, 2010 Må vel si meg enig med resten her virker som vi er mange nok. Det vil ikke komme noen gang hvor alle kommer, det har vi jo sett eksempler på stadig vekk. Men om vi klarer å få til noe slikt litt oftere blir det kanskje lettere å få folk med neste gang også. Ingenting i veien med ett hjulebord i nov/des det kan jo planlegges i morgen, er jo også en ypperlig annledning for å diskutere neste års sesong;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 8, 2010 Som jeg skulle sagt det selv freddy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 8, 2010 veldig enig i det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 8, 2010 jeg møter opp enten du vil eller ikke Moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 8, 2010 Hadde vært gøy å tatt turen, men må nok ligge hjemme pga mandeloperasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 8, 2010 Hadde vært gøy å tatt turen, men må nok ligge hjemme pga mandeloperasjon PINGLE: smil : Neida er en veldig god unnskyldning. Vet hvor vondt det er selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 8, 2010 jeg stemmer for PINGLE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 8, 2010 oki, men da tar vi å tar et "møte" da iom det virker som folket er klare for det selv om vi blir få.. Kommer til å bare slappe av med øl for min del(må levere felgene på søndagen så da må jeg være kjørbar på formiddagen ) Men ikke noen som har xbos/PS2 eller noe da? Så kunne vi hatt vacn cup i et eller annet fifa/rally etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 8, 2010 Er det fastsatt noe klokkeslett? og er det noen som kjører forbi klyve som jeg kunne haiket med? (slipper kjerring og unger ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 8, 2010 sånn halv 8-8? jobber i morgen til 4. så må jeg hente hjula jeg skal låne til mandag og så skal jeg legge om før folket kommer.. Så jeg rekker alt sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg og stian kommer i 6 tia;) Jeg har nitendo wii om det er nød med sportspill;) .. Hadde jo vært morro med promille kjøring på ps2\ps3\xbox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg og stian kommer i 6 tia;) Jeg har nitendo wii om det er nød med sportspill;) .. Hadde jo vært morro med promille kjøring på ps2\ps3\xbox Den er go Kan dere vaske hjul og drikke øl imens da Ta med wiien du, kan jo ta vacn bowling cup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...