#1 Skrevet Oktober 7, 2010 Skal nå handle meg nye lykter til bilen. De originale facelift lampene er så kjedelig, og vil prøve noe nytt. Hvilke lamper er kule på en 2001 Audi A4 B5? Bilen er helt sort (bilen, rutene, baklampa, sideblinklys), så vil ha sorte lamper. Har sett på sorte facelift lykter, bmw lykter (angel eyes), devil eyes.. Men hva synes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2010 Jeg stemmer for originale facelift-lykter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2010 x 2 helt klart orginale facelift lykter, slike uorginale jalla ræl lykter ser bare dumt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2010 Devil eyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2010 Hadde de "originale" sorte facelift lampene på gamle bilen. De ser bra ut Men så har jeg ikke sett hvordan de andre blir da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2010 Synes deu ska kjøpe lyktene fra USA utgaven.. de er grisefete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2010 Synes deu ska kjøpe lyktene fra USA utgaven.. de er grisefete! De med oransje kant på siden? De er faktisk godkjente xenon lykter (D2S) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2010 De med oransje kant på siden? De er faktisk godkjente xenon lykter (D2S) Fyttii grisen, de var rååee :-) Kanskje du burde heller velge de. Men når jeg tenker meg om, så aner jeg ikke om mine devil eyes er xenon godkjent :-S Selv om jeg har fått lagt inn xenon i både fjernlys og nærlys.. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2010 Jeg har xenon i de originale lampene jeg har på bilen nå, men det er sånn after marked sett. Vanlig H7 xenon kit. Men lykta i seg selv må vel være godkjent for xenon og vil være merket med d2s, eller d2g? eller noe sånn i front. Og for å få det 100% lovlig må det også være automatisk nivå regulering og lyktespylere Om jeg har fått med meg riktig av det folk har sagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2010 Har både automatisk nivå regulering og lyktespylere :-) så satser på at det går greit.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2010 men jeg har bare lyktespylere så jeg får det ikke godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 7, 2010 Åååhh ;-/ Drit kjipt :-S Xenon gjør jo bilen myee finere :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2010 De med oransje kant på siden? De er faktisk godkjente xenon lykter (D2S) Jepp, de ja.. Grommeste lyktene du kan få på denne bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2010 Går vell greit med Angel Eyes eller US-lyktene.. Men IKKE Devil Eyes, min mening er at lyktene er for små til å passe til Devil Eyes, bilen vil se for smal ut.. Har sett noen B5'er med det, og det passer desverre ikke.. Jeg hadde gått for Angel Eyes med sort innmat og Lamin-X.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 7, 2010 Jepp, de ja.. Grommeste lyktene du kan få på denne bilen.. Støtter denne. Å velge noe annet når man har disse som et valg, blir som å velge mellom Jan Thomas og Jenny Skavlan - et lett valg for enhver hetrofil mann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2010 Liker de lyktene, men eneste jeg ikke helt liker er den oransje kanten på sidene. Skulle vært blank. Facelift lykta som parts and retards selger er jo helt lik, men den er nok ikke xenon godkjent tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2010 Har noen blanke angeleyes jeg kan bytte i facelift-lampene dine.. ettersom jeg har lyst på facelift lamper foran .. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 7, 2010 Lyktene mine er alt solgt :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 7, 2010 dritt Parts and retards hadde ikke sorte facelift lamper inne.. Da må jeg evt. bestille på ebay og vente i all evighet. Jeg som ville bytte i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...