9.5x17" felger på Skoda Octavia RS MK1

Anbefalte innlegg

Går 9.5x17" foran på En Skoda Octavia ( likt på passat osv. ) med Gewinde ?`Et 35 ??

Eller er det bare å styre unna ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....................................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo litt forskjell på Octavia og Fabia da Herr Sunde ;)

 

Om det passer? Ta frem målestokken så får du fylt hjulbuene maks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo litt forskjell på Octavia og Fabia da Herr Sunde ;)

 

Om det passer? Ta frem målestokken så får du fylt hjulbuene maks.

 

 

: dum :

 

Edited.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No veit ikkje eg om det er 100% likt, men det skal vel ikkje ver langt unda. Eg har ein Seat Leon, som jo har same hjuloppheng, og der går det definitivt ikkje med 9,5 og ET 35. Det vil ta i demparen. Eg har 9,5x18 og måtte ned mot ET 20 før det gjekk på, og då stikk det naturlegvis godt utanfor hjulbogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Octavia MK1 er jo bygd på Golf4 chassi så mer riktig å sammenligne med den enn med passat :) Men som sagt, så blir nok ET35 for høyt såvidt jeg kan skjønne, men om det går spørs jo helt på hvor villig du er til at det skal gå :) trangt bilr det nok uansett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går 9.5x17" foran på En Skoda Octavia ( likt på passat osv. ) med Gewinde ?`Et 35 ??

Eller er det bare å styre unna ?

 

Det butter nok innover så det holder og med riktige dekk (215 eller 225/45) blir hjulet skikkelig ballong ala 1995. Smalere og større felg ville jeg valgt, evt. 9,5 bak hvis du får tak i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.