Anbefalte innlegg

Hei sann dere. Jeg har hørt mye forskjellig i det siste når det gjelder bryter til tåkelys, noen mener det er påbudt, og andre mener det ikke er påbudt. Men vil bilen bli EU godkjent om den ikke har bryter til tåkelysa?

 

Jeg har slik at tåkelysa bryter når jeg skrur på nærlys, men det begynner å irritere meg litt : bh :.. Har lyst å skaffe meg bryter til de, men har noen peiling på hvor mye det vil koste?

 

Min audi hadde ikke lagt inn tåkelys så jeg fikk en kompis av kjæresten til mamma til å gjøre det.. Så jeg vet ikke om jeg må bytte ut hele orginalbryteren osv.. for å få det fikset, eller om jeg kan ha bryteren et annet sted..

 

Men det jeg lurer mest på er om bilen vil bli EU-godkjent uten bryter så lenge de ikke står på 24/7 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle lagt opp slik at tåkelysene er tent når parklysene er på istedenfor. Det er jo visstnok lov å kjøre rundt med parklys+tåkelys, men ikke hovedlys+tåkelys til vanlig.

Uansett så koster det sikkert noen lapper for ny org.bryter til Audi da. Sjekk like så greitt på skroten eller evt. ebay om du finner noen der billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men det er slik :-p men irriterende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.