#1 Skrevet Oktober 7, 2010 Etter demontering av frontfanger på Audi A6 2.6 c4 henger denne "føleren" under lykta på venstre side. klarer ikke å finne ut hvor den skal være, ser ingen hull den kan passe i. er det så enkelt at den bare skal ligge inni frontfangeren: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2010 Stakkars liten.. Hehe så nesten litt trist ut. Har ikke peiling selv, men lykke til :-) Du finner det nok ut, med så mange flinke hjerner som det finnes her.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2010 Utetemperatursensor, den skal sitte inne i fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2010 Stakkars liten.. Hehe så nesten litt trist ut. Har ikke peiling selv, men lykke til :-) Du finner det nok ut, med så mange flinke hjerner som det finnes her.. hehe He he! takk for støtte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2010 Utetemperatursensor, den skal sitte inne i fangeren. Skal den bare ligge der da? finner ingen plass og feste den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2010 Det er ett lite hull en plass den skal dyttes inn i, mener dette er i fangeren, evnt i noe plastdeksel bak fangeren. Om ikke så er strips en sabla fin ting Bare den ikke henger i nærheten av noen varmekilde så vil den vise rett temp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2010 Det er ett lite hull en plass den skal dyttes inn i, mener dette er i fangeren, evnt i noe plastdeksel bak fangeren. Om ikke så er strips en sabla fin ting Bare den ikke henger i nærheten av noen varmekilde så vil den vise rett temp. Takk for god hjelp, skal sjekke dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2010 Tror det skal være et feste til den rett foran Radioator / AC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2010 Stakkars liten.. Hehe så nesten litt trist ut. Har ikke peiling selv, men lykke til :-) Du finner det nok ut, med så mange flinke hjerner som det finnes her.. hehe HAHAHA sorry ass, men jeg lo godt når jeg så denne! made my day! hehe: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2010 Etter demontering av frontfanger på Audi A6 2.6 c4 henger denne "føleren" under lykta på venstre side. klarer ikke å finne ut hvor den skal være, ser ingen hull den kan passe i. er det så enkelt at den bare skal ligge inni frontfangeren: klø : Hehe:-) Knallbra kommenta sammen med bilde, der den henger med hode. Ler så tårene triller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2010 Nå må dere slutte å le av føleren min:o! tullinger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 7, 2010 skal henge ved siden av radiator:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2010 Stakkars liten.. Hehe så nesten litt trist ut. Har ikke peiling selv, men lykke til :-) Du finner det nok ut, med så mange flinke hjerner som det finnes her.. hehe HAHAHA sorry ass, men jeg lo godt når jeg så denne! made my day! hehe: rock : Nå må dere slutte å le av føleren min:o! tullinger:) Hahaha ler meg i ihjel her og haha konge, it made my day to: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2010 Sorry:-) Beklager at jeg såret føøøleren ehh. følelsene dine:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 8, 2010 Den pleier vel sitte i et clips på kjølesløyfa for servostyringa forran radiatoren vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...