Anbefalte innlegg

Men tenk på at skiltet og Audi ringene lommer på den!!

Jeg er super usikker, skulle gjerne hatt en fotomontasje men skilt og Audi ringer, kan noen dette?

Seidl.A4cabrio.frontspoiler (2).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er litt vågalt å spørre om slikt på et forum med så mange forskjellige entusiaster. vet aldri hva en får til svar. dette er som sagt alt etter smak. garantert at noen liker det, og noen liker det ikke.

MEN, jeg for min del syntes det blir litt for.... ja vet egentlig ikke hva jeg skal si, ekstremt? blir alt for stort gap syntes jeg.

men husk det jeg skrev først da! smaken er delt blandt folket!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som du sier... smaken er som baken... jeg ELSKET det bildet! heilt konge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig at det bildet er litt exstremt, Men det vil jo bli brytning når skiltet og Audi ringene kommer på. Derfor hadde det vært bra om noen kunne fixet en fotomotasje.

Jeg pesonlig syns d så helt rart ut første gang jeg så d :skummelt: , men bynner å forandre litt på det synet nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kanskje?

S4 B7 grill

(Jeg ble fornøyd med min egen Photoshop innsats nå :) )

a4cab-s4_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montert over grillen fra min egen bil (S4 B5)

a4cab_S4B5gitter.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikka litt på det første bildet i tråden her..

Ser jo forsåvidt greit nok ut som en fotomontasje det der... med helt svart.. men hvordan hadde du i tilfelle tenkt å lage det i praksis???Tror ikke noen LANGE spiler ville vært kult der... men med den som Bjørn har laget så ser det jo bra ut.. den med skilt og greier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kanskje?

S4 B7 grill

Ja du kan si deg fornøyd med innsatsen din, for resultatet ble strålende, spørs om det lar seg gjøre i praksis. Har liksom ikke fått noen gode svar på hvordan den grillen er. AST performance har jeg liksom ikke hørt noe mere fra, etter å gjentatt spørsmålet mitt ett par ganger. Ser Espen har de inne på Car consult, så jeg blir nåkk evnt, å kjøpe fangern dærfra.

Takk Bjørn!! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikka litt på det første bildet i tråden her..

Ser jo forsåvidt greit nok ut som en fotomontasje det der... med helt svart.. men hvordan hadde du i tilfelle tenkt å lage det i praksis???Tror ikke noen LANGE spiler ville vært kult der... men med den som Bjørn har laget så ser det jo bra ut.. den med skilt og greier..

Hadde jo vært fint å fått vit hvordan den ser ut i virkeligheta, hvordan grillen ser ut. Blir jo litt vanskelig å finne ut når det ikke er noen som vet hvordan den ser ut i virkeligheta. Jeg er enig med deg om at Bjørn sin montasje er best, så da er det bare å håpe at d finnes flere alternativer hos seidl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok bra d dær...

hvordan blir det med RS gitter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten høre med Espen på Car consult hva som kan og ikke kan gjøres, men jeg håper jeg kan få den sånn som Bjørn har laget den. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tenk på at skiltet og Audi ringene lommer på den!!

Jeg er super usikker, skulle gjerne hatt en fotomontasje men skilt og Audi ringer, kan noen dette?

Griserå!! Ikke noe å lure på... Er faktisk den tøffeste fronten til B6en synes jeg ;)

Edit:

Passer alle B6er denne ja? Ikke bare cabben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Griserå!! Ikke noe å lure på... Er faktisk den tøffeste fronten til B6en synes jeg ;)

Edit:

Passer alle B6er denne ja? Ikke bare cabben?

Helt enig at den ser helt rå ut.

Nope, det er en annen front på cab, litt rundere. Dærfor er det lite å få til denne typen. Øyelokk og diverse er ikke å oppdrive, men kommer sikkert etterhvert. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra i photoshop da, men gapet ble så mye mindre. Men det var da ikke så aller værst det der....

:tilber: egentlig veldig kul front da.... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kanskje?

S4 B7 grill

etter det du har gjort her har jeg skifta helt mening. nå ble den bare dritrå!!!

Hel konge faktisk. det originalbildet kunne jeg aldri tengt meg, men dette ble noe helt annet spør du meg...:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du spurte om hva vi syntes.....så..... Fronten ser ut som en Scania snutebil.... Ikke helt min smak. Men det er hva du synest som er det viktigste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du spurte om hva vi syntes.....så..... Fronten ser ut som en Scania snutebil.... Ikke helt min smak. Men det er hva du synest som er det viktigste!

Jepp d har du helt rett i, det er jeg som avgjør.

Kansje Audi designerne har tatt den fra Scania :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.