Kontakt v/sentrallås sentral s6 c4

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med den fjernstyrte sentrallåsen siden jeg kjøpte bilen, prøvd mye forskjellige ting, nå tenker jeg og bytte hovedboksen og se om det hjelper. Men her om dagen når jeg tok ut pumpen ser jeg en kabel med kontakt, som kommer ut ifra samme strømpen som de andre kablene til sentrallås/alarm. Denne er ikke koplet til andre enden, så.

Etter og ha feilsøkt,testet,feilsøkt,lest,testet og mere til må jeg bare spørre om det er noen her inne som har peiling på hva denne pluggen er, og om den skal stå i eller ikke. : klø :

dsc00327q.jpg

Denne røde tassen det er snakk om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør kanskje dumt her, men du har såklart prøvd å kode opp nøkkelen? trykke på nøkkelen inntil den ene mottakeren og så låse opp bilen manuelt med en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd alle mulige måter og programmere både nøkkel og bil på. Både de som står i div programmer og i instruksjonsbøker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sånn delebil stående, du kan komme og ta en titt på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sånn delebil stående, du kan komme og ta en titt på den.

supert :)

Slår på tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.