#1 Skrevet Oktober 7, 2010 Har hatt problemer med den fjernstyrte sentrallåsen siden jeg kjøpte bilen, prøvd mye forskjellige ting, nå tenker jeg og bytte hovedboksen og se om det hjelper. Men her om dagen når jeg tok ut pumpen ser jeg en kabel med kontakt, som kommer ut ifra samme strømpen som de andre kablene til sentrallås/alarm. Denne er ikke koplet til andre enden, så. Etter og ha feilsøkt,testet,feilsøkt,lest,testet og mere til må jeg bare spørre om det er noen her inne som har peiling på hva denne pluggen er, og om den skal stå i eller ikke. Denne røde tassen det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2010 spør kanskje dumt her, men du har såklart prøvd å kode opp nøkkelen? trykke på nøkkelen inntil den ene mottakeren og så låse opp bilen manuelt med en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2010 Prøvd alle mulige måter og programmere både nøkkel og bil på. Både de som står i div programmer og i instruksjonsbøker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2010 Har en sånn delebil stående, du kan komme og ta en titt på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2010 Har en sånn delebil stående, du kan komme og ta en titt på den. supert Slår på tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...