Anbefalte innlegg

Hadde diagnose på golfen for en stund siden. Der fikk jeg beskjed om at hallgiveren var gåen. Ringte torshov nå og der har de ikke hallgiver men sensor tenningsimpuls. Er dette samme del? Snakket med skien bil og han nevnte noe på at de kalte det hallgiver hvis det var nede ved veiva:confused: og sensor tenningsimpuls hvis det var ved kammen. Visste ikke det var noe ved veiva på denne, bare hørt om den på kammen. Forresten en golf IV 1.6SR motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde diagnose på golfen for en stund siden. Der fikk jeg beskjed om at hallgiveren var gåen. Ringte torshov nå og der har de ikke hallgiver men sensor tenningsimpuls. Er dette samme del? Snakket med skien bil og han nevnte noe på at de kalte det hallgiver hvis det var nede ved veiva:confused: og sensor tenningsimpuls hvis det var ved kammen. Visste ikke det var noe ved veiva på denne, bare hørt om den på kammen. Forresten en golf IV 1.6SR motor.

Sitter en sensor på kammen som ofte kalles Hallgiver/kamposisjonssensor (G40) og en sensor på veiva som er motoromdreiningsføler (G28).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sitter på han sa den satt ved kammen når de tok diagnose:) Og siden torshov har 40% rabatt for fordelskunder på slitedeler (ja han sjekket og dette gikk som slitedel;)) Måtte jeg bare bestille. 800kr kontra 1600kr hos skien bil. Dette var en boch del.Radiatoren kom vel på 600kr så vil si jeg har gjort ett kupp idag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den på kammen så er det litt knot å bytte iogmed at regreim må av.... enklere med den andre sånn sett da den tar du på 2 min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.