Tyskere stoppet i USA for å kjøre for fort

Anbefalte innlegg

På en side kan det være morsomt på en annen side synes jeg at oppførselen til denne politimannen var helt unødvendig.

 

Som f.eks. å bruke ord som "Germany boy" og Vet dere hva som vil skje med små snille gutter som dere hvis dere havner i fengsel? "Ass would be hurting for a month"

 

 

Hva mener dere? Skal politiet oppføre seg sånn?

 

 

Mvh.

 

Simen Grasto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe for en idiot av en snut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo rimelig drøyt synes jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med en gang han hørte hvor han var fra så snudde tonen helt. Kanskje han har noe uoppgjort med "German-boys". :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I USA er alt større - til og med politifolkene er større rasshøl enn i andre land: rolleyes

 

Kjenner igjen den mentaliteten fra diverse politiserier, som Cops ol. programmer som går på Discovery og Viasat etc. Amerikanere er et overdrevent patriotisk folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det så gærnt da? kunne kanskje vært litt finere i språket men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn er det der borte:) men skal litt til for å få bot når en kommer fra utlandet.

sikkert i California,de er helt nazi på kontroller er radar enforced by aircraft overalt der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjørte 28 miles for fort og slapp unna. Synes han var jævli grei han der jeg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det var sååå galt jeg da men :)

 

De kjørte jo en del over , så dette var nok på sin plass :)

 

For min egen del , tror jeg litt kjeft å trugsmål om fengsel hadde fått meg til å roa ned MYE mer en enn lapp med ett penge beløp.

Penger er bare tall uansett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjørte 28 miles for fort og slapp unna. Synes han var jævli grei han der jeg. :D

 

Ikke uenig den.. Tar heller en nedsettende kommentar enn en bot liksom.. :)

 

Og nei, enkelte mennesker skulle ikke vært politi, det er idioter i alle land.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nok av sånn type politifolk i Norge også, samt i Norge så hadde de aldri sluppet unna med å kjørt såpass mye over fartsgrensa..

Nordmenn er vel relativt patriotiske de også i mine øyne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha... Konge fyr! :D This aint the autobahn! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjørte 28 miles for fort og slapp unna. Synes han var jævli grei han der jeg. :D

 

I Noreg hadde jo 45 kmh (28 mph) for fort tilsagt fullstendig unntaktstilstand omtrent :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahaha, gjett om det ble postet på facebook sidene til mine tyske venner.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke dra så langt for å finne sånne politifolk da..: dum :

Er vel ikke helt etter boken dette heller kanskje: klø :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe finnes MANGE slike norske purker som tror de eier hele verden. Desverre : rolleyes Helt utrolig hva enkelte kan lire utav snakkehullet sitt,de tror de kan si hva som helst fordi du har kjørt litt for fort osv osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ble stoppa i Key West for å kjøre på feil side av veien, og på rødt lys samtidig (ikke spør hvordan kameraten min fikk det til..... :P )

Men politifolka var grei, var mest opptatt av hva i faaaen snus var.. looks like weed, but smells like shit! do you eat that ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også blitt stoppa i Usa av snuten,hadde ganske for mye for mye også : rolleyes Han som stoppa oss var mest opptatt av at cowboyhatten satt riktig på hodet får han åpna hempa som holdt pistolen i hylsteret. Når jeg så han gjorde det ble jeg ikke fullt så gira på å dra noen spøker med han. Fikk heldigvis bare beskjed om å "You better slow down mister" : smil : Han spurte etter passet mitt,men det lå i safen på hotellet. Hadde jeg hatt det kunne han gitt meg bot sa hun som var Star tour sin kontakt i Fort Lauderdale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: dum : Synes det er helt utrolig at en snut klarer å lire av seg en slik kommentar... hadde vært vanskelig å ikke sendt en glose i retur om det var meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i Norge (iallfall her oppe i Nord) så er det jo stikk motsatt terminologi. Her skal politiet være så kompis som overhodet mulig, å godsnakke med deg, å anbefale deg å "erkjenne" alt pisset di har spunnet opp, slik at de skal få minst mulig papirarbeid, SAMT gi deg STØRST mulig straff, for flest mulig straffbare handlinger.

 

virker som om på mange områder Politinorge tror de "Eier" gata, og at samtlige er Paragrafslaver.

"Se litt imellom fingrene på det?" -Nei det kommer ikke på tale, har du gjort noe galt så skal du pinadø få smekk på pungen også. . .

 

Like før jeg pakker flyttelasset å stikker til enten det ene eller det andre nabolandet, - om ikke usa! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha! for en idiot. Tror jeg ville svart han "Been there, done that?"

I Norge så holder jeg liksom "lay low" stilen med politi (er ikke lønnsomt) men i utlandet er det altid gøy å spøke litt..

Sist jeg var i USA og ble stoppet for speeding ca 40mil/h så spurte han oss hvor vi kom fra. Jeg sa: Poland. Purken: Holland, yeah its a beautiful country. Så jeg sier: POLAND but we live in Norway. Han: Hmm, Norway?? Where is that?? Jeg: I see you'r not so good in geography :) hehe

For noen år siden da fruen skulle ta eksamen på universitetet i Poznan så glemte hun noen papirer.

Så vi kjørte i full fart hjem igjen. På veien tilbake, i 110 sone, hadde jeg ca 200km/h noen plasser, fin vei 2 felt.. Plutselig ser jeg politi med laser og begynner å bremse litt. De tar meg og første han sier til meg er: Er du blind eller dum, at du ikke bremser ned? Jeg sa: Joda, jeg så dere, der oppe på topen hadde jeg over 200. Beklager, vi har det veldig travelt, dama skal rekke eksamen.. Ok, sa han. Fikk ca 400kr i bot og beskjed at like før bygrensa stod det politi med laser og :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha! for en idiot. Tror jeg ville svart han "Been there, done that?"

I Norge så holder jeg liksom "lay low" stilen med politi (er ikke lønnsomt) men i utlandet er det altid gøy å spøke litt..

Sist jeg var i USA og ble stoppet for speeding ca 40mil/h så spurte han oss hvor vi kom fra. Jeg sa: Poland. Purken: Holland, yeah its a beautiful country. Så jeg sier: POLAND but we live in Norway. Han: Hmm, Norway?? Where is that?? Jeg: I see you'r not so good in geography :) hehe

For noen år siden da fruen skulle ta eksamen på universitetet i Poznan så glemte hun noen papirer.

Så vi kjørte i full fart hjem igjen. På veien tilbake, i 110 sone, hadde jeg ca 200km/h noen plasser, fin vei 2 felt.. Plutselig ser jeg politi med laser og begynner å bremse litt. De tar meg og første han sier til meg er: Er du blind eller dum, at du ikke bremser ned? Jeg sa: Joda, jeg så dere, der oppe på topen hadde jeg over 200. Beklager, vi har det veldig travelt, dama skal rekke eksamen.. Ok, sa han. Fikk ca 400kr i bot og beskjed at like før bygrensa stod det politi med laser og :))

 

:tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som om på mange områder Politinorge tror de "Eier" gata, og at samtlige er Paragrafslaver.

"Se litt imellom fingrene på det?" -Nei det kommer ikke på tale, har du gjort noe galt så skal du pinadø få smekk på pungen også. . .

 

Like før jeg pakker flyttelasset å stikker til enten det ene eller det andre nabolandet, - om ikke usa! : rock :

 

Jeg har sluppet unna med altfor mye tull i Norge og møtt altfor mange greie politifolk til at jeg klarer å dele det samme synet.. Jeg har også møtt nok av tullinger, bare så det er sagt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.