Anbefalte innlegg

Har problemer med å få startet bilen min, noen ganger.

Er nok noe fusk med bensinpumpa da jeg ikke får opp noen feilmeldinger og startmotor går. Sjekket pluggene en gang den ikke startet og de var helt tørre etter en del pumping av gasspedal.

Har bytta bensinpumpereléet for noen dager siden, men den vil ikke samarbeide nå. Kan det være en periodisk feil med pumpa?

Fikk bare akkurat start 2 gang tidligere i dag, første gangen fusket den litt før jeg fikk den til å gå, andre gangen måtte jeg ta ut sikringa til pumpa før den starta, men nå funker ingen av tjuvtriksa. Virket som den ble gradvis dårligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan høres ut som pumpa di ja, enkleste er jo en av de gangene den ikke vil starte er og måle om du har strøm bak til pumpa..

Er det slik at når den ikke starter, så må den stå en stund før den starter, eller kan det gå bare 5sec så starter den igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må nok gå en god stund... har ikke prøvd kontinuerlig å starte den når den svikter, men det har gått 1-3 dager før jeg har prøvd og at det funker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde oppe tanklokket inni bilen nettop for å måle kontaktene og den hadde nok strøm, da startet bilen, men etter alt ble montert igjen så ville den ikke. Fikk fortalt at bensinpumpa var gåen og må byttes ut. Noen som vet om en litt større pumpe til en ikke alt for høy pris? ebay osv.? usikker på hva jeg skal se etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.