#76 Skrevet November 19, 2010 Jeg tviler på jeg trenger noe søt dessert etter en feit julmiddag. Hvertfall med noe alkohol i magen å. Blir ei salig blanding...Men hvis folket vil kan jeg lage noe riskrem til dessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 19, 2010 PÅMINNELSE Mat blir bestilt mandag, så LARS ERIK har frem til søndgskveld til å melde seg opp lista. Tenkte å legge ut betalings infoen under her Øverfør 149 ,- til konto nr 2610 18 58544 , og merk betalingen med navnet ditt... Ha en god helg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 19, 2010 stian sier ja takk til riskrem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 20, 2010 Ja takk begge deler, riskrem OG dessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 21, 2010 Da er betalig utført:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 21, 2010 Skal sjekke hvordan det ligger ann litt seinere i kveld, sånn at LARS ERIK har tid til å melde seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 21, 2010 Det var a svært a..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 21, 2010 Da har du å meldt deg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 21, 2010 da har jeg betalt mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 22, 2010 Dårlig med betaling gitt, bare 3 stk som har blitt registert! Og mat og lokale er bestilt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 22, 2010 Betalt:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet November 22, 2010 ordner opp du Mats !! Betaling er viktig gutter !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet November 22, 2010 Jeg også har betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 22, 2010 Dårlig med betaling gitt, bare 3 stk som har blitt registert! Og mat og lokale er bestilt! Penger kommer asap jeg har pæng på konto(fra top gear) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 22, 2010 Kenneth har betalt deg anders:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 22, 2010 Kenneth har betalt deg anders:) supert hadde de ikke på konto istad ser du.. Men da har jeg cash til å overføre! Var blakk delux etter å lagt ut for billettene ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 22, 2010 Ser den.... Om dere ikke har fått det med dere så Ordner stian noe mengder med grønneflasker og noe blankt, men har du spesielle ønsker så må dette bli medbrakt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 22, 2010 gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 22, 2010 wop woop! Grønne flasker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 22, 2010 Betalt !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 22, 2010 Fikk ikke overført nå pga problemer med nettbank men fikser det imorgen. Håper det går bra for deg Mats. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 23, 2010 Betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 23, 2010 Betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 23, 2010 Da har meg og Mats snakket litt sammen ser ut til at Hjulebordet blir holdt hjemme hos meg i skogveien 2 på vessia dette er for å skåne familien til Mats litt !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 23, 2010 Fikk ikke overført nå pga problemer med nettbank men fikser det imorgen. Håper det går bra for deg Mats. ja det går så fin! Takk for omtanken Stian:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...