#26 Skrevet November 6, 2010 lørdag, kjør på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 6, 2010 nja sitter her å prøver å finne ut jeg skal bort den helga, er noe familie greier enten fredag el lørdag den helga. men er det de eneste dagene som passer for folket??? ... Jeg er 200% sikker på at helga 26/27 nov går... Men vi må uansett komme frem til en dato og hvem som skal. og bestille evt mat osv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 6, 2010 26/27 som sagt så er jeg stuck.. Så det går ikke for min del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 6, 2010 er det du skal da a Moen;)? neida.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 6, 2010 Lørdag 17/18 passer meg fint. Da reiser jeg bare til rogaland rett etterpå! Må bare sette en dato gitt.. Det passer så og si aldri for alle ivertfall ikke rundt juletider. Om det skal virre framm å tilbake med datoen så blir det bare sure miner om att enn flytta den til feks når Ola Normann kunne men da kunne ikke Per Spelemann. DO it like a baaaoz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 6, 2010 da er det julebord med jobben... Og var jo den eneste helgen jeg ikke kunne(hvis dere husker jeg nevte det når jeg foreslo (h)julebord når vi hadde "møte" hos meg"? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 6, 2010 Ja det var vell helga den 26/27 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 7, 2010 Ok, ser At det passer best for meg fredag 17 el lørdag 18:) Og jeg er med!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 7, 2010 jeg er med uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 7, 2010 (endret) Da skal jeg lage en liste(jeg har sett hvordan Lars Erik lager lister så jeg skal prøve å lage en like fin liste,herhe) Lørdag 18 desember Mats Stian Anders¨ Andrè Kenneth Kenneth Rodal(DU HAR MØTEPLIKT! HJELPER IKKE OM DU SKAL GIFTE DEG, DU SKAL KOMME!"!!!!)[/size] Andrè jensen Flere???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 7, 2010 Skal sende smsssss til Rodal jeg! Er unge Herr. kenneth med 15" breie bakfelger med da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 7, 2010 Hehe jo han blir vel med han regner jeg med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 7, 2010 bindende påmelding!! så vi får ordnet med mat og slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 7, 2010 Akk nå er vi 6 stk, nærmer oss rekord nå:)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 7, 2010 (endret) bindende påmelding!! så vi får ordnet med mat og slikt seff! Må bare få barnevakt før jeg setter meg på lista (fruen skal på julebord samme dag) Rodal avventer da han skal ha minsten i jula, så han er litt usikker når minsten kommer .. Edit: Endret litt oppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 7, 2010 Ja jøss, ser den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 8, 2010 Dette er jeg også med på A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 8, 2010 konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 9, 2010 18 desember er jeg mest sansynelig bortreist.. (london eller praha, hjuleshopping med noe attåt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 10, 2010 Det var jo leit da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 10, 2010 Mats: får du sjekket angående mat hos "naboen" din? Pris/antall vi må være/frist for å få mat til 18.des? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 10, 2010 149 pr juletelerken så jeg da jeg kjørte forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 10, 2010 149 pr juletelerken så jeg da jeg kjørte forbi var det jeg trodde Men mener de har et visst minimumsantall på personer til den prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 10, 2010 så ikke no på det skiltet men mulig det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 10, 2010 Skal ta å sende dem en mail i morgen jeg, men er det ingen flere som skal være med på (h)julebrod? burde få spikret antal i løpet av helga!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...