#51 Skrevet November 11, 2010 (endret) Kan vel ta en oppdatering på dette med (h)julebord Har fått prisene på mat til dette julebordet, Men da må vi være minimun 10 stk, noe som burde gå greit! vi har juletalerken(med eller uten dessert), pinnekjøtt talerk.. Det er jo selvfølgelig noe mer å velge mellom å men der er prisene fra 350 pr hode...De 2 øverste er overkommelig... Håper flere kan ta turen, men vi burde som sagt få bestilt mat om ikke så lenge! Mats Per Anders Stian Freddy Anders¨ Andrè Thomas Kenneth Andrè jensen Marius Ole Petter Kenneth Rodal(DU HAR MØTEPLIKT! HJELPER IKKE OM DU SKAL GIFTE DEG, DU SKAL KOMME!"!!!!)[/size] Flere som skal være med Lørdag 18. desember? Julebordsmat og evt noe drikke til hos meg og deretter kanskje vi skal bevege oss ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 11, 2010 jada... våknet opp fra de døde litt her jeg da. må ha link servert jeg skal jeg få ting med meg;) men har jo gitt en liten beskjed til moen som kom fram her inne. vet ikke datoen når minsten kommer ennå, men jeg MÅ vel få det til uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 11, 2010 Flott det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 12, 2010 Du kan sette meg opp på lista Mats;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 13, 2010 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 14, 2010 Nå hjelper oppmøte seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 14, 2010 Tror Jeg må sette Fredag 19 november som siste påmeldingsfrist, med tanke på bestillinger osv. Vil også minne på at det er bindene påmelding(er vel ganske opplagt,med tanke på mengde mat som skal bestilles) Men ha en fortsatt fin Søndag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 14, 2010 Enig i den du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 16, 2010 ja sett nå opp meg å da:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 18, 2010 Hei! Får slenge meg med jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 18, 2010 Det er bra Per Anders! Kanskje sette opp kontonr ditt mats? Slik at alle kan overføre til deg slik at du har de på mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 18, 2010 KOmmer med mer info i morgen:) Så da har evt noen til mulighet til å melde seg på...Kremt-------------> LARS ERIK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 18, 2010 lufter interessen for no drikke til maten gutter ? ...... lokallaget har da noen penger som kan gå til medlemmenes hygge dette har vi jo hørt fra styret at er greit ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 18, 2010 Det er jo en selvfølge Stian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 18, 2010 lufter interessen for no drikke til maten gutter ? ...... lokallaget har da noen penger som kan gå til medlemmenes hygge dette har vi jo hørt fra styret at er greit ! japp vår gamle og nå vår nye El Presidento skrev jo dette: Er du riktig smart lager du/dere en liten "lokallagskasse" der du samler inn inntekter fra skiltplatesalg (kr 50,- pr stk), og så benytter dere disse pengene et par ganger i året på dere selv på en pizza-sjappe f eks. Klubben er, så langt jeg vet, særlig taknemlig for lokale initiativtagere (som deg selv) og "honorerer" ditt klubb-arbeid på denne måten. har dere midler til å benytte i sosiale sammenheng ved en anledning. Slik var det ihvertfall da jeg var leder av klubben. Lykke til ! Hilsen Japp kjør på! 2000,- til noen heineken bør det ikke være noe problem å bruke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 18, 2010 Oppdatert liste Mats Per Anders Stian Freddy Anders¨ Andrè Thomas Kenneth Andrè jensen Marius Ole Petter Kenneth Rodal(DU HAR MØTEPLIKT! HJELPER IKKE OM DU SKAL GIFTE DEG, DU SKAL KOMME!"!!!!) må si at jeg syns påmeldingen har vært utrolig bra. Må også minne dere på at dette er bindene påmelding. Pr pr hode er 149,- uten dessert , mens med dessert er det 179,- Så da vet dere dette, Mat blir bestilt på mandag. Så da har vi helgen til å krangle om vi trenger dessert eller ikke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 18, 2010 For min del er drikka nok dessert julemiddagene kommer også og da er det fort gjort med kiloene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 18, 2010 jeg kjører full pakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 18, 2010 Må nok bestille alt likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 18, 2010 kunne jo kjøpt inn no ved siden av egentlig kan ordne med desserten jeg mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 18, 2010 Dere skriver så lite att jeg nesten ikke forstår hva dere mener... SKrive mer utfyllende svar gutte basser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 18, 2010 må følge med andre ..... jeg skjønner ikke hva du sier på telefon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 18, 2010 Så skriver jo jeg bokmål her inne da.. Folk med CP forstår bedre hva jeg sier enn du stian ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 18, 2010 Så skriver jo jeg bokmål her inne da.. Folk med CP forstår bedre hva jeg sier enn du stian ;P Det er vel pga at du snakker samme språk som de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 18, 2010 Merkeligt du forstår meg så godt da :OPS: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...