#1 Skrevet Oktober 9, 2010 Ser ut som om dieselpumpe elektronikken har konka, får opp feilkode på Diesel injection pump controll unit. Er det mulig å reparere selve elektronikk enheten eller må man skifte hele pumpen? Noen som har pris erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2010 Det er mulig å reparere/skifte elektronikken, det ble gjort på min sist vinter, men husker ikke hvor den ble sendt. Kostet rundt 12k utenom montering og annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2010 Søk og du vil finne. Temaet er diskutert en rekke ganger før, alle svarene finner du i samletråden her. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141194 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2010 Får reparert elektronikken i england for et par lapper. Trenger kun og sende inn elektronikken. Har en bekjent som sendte inn sin for en liten stund siden. Kan høre med ham hvordan det endte for ham. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2010 Hadde vært kjekt og hørt hvordan det gikk med reparasjon. Tro om man kan ta av selve elektronikk boksen eller om man må sende hele pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2010 Man kan ta av selve elektronikk boksen, så trenger ikke sende pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2010 Her:http://www.ecutesting.com/index.html sendte han sin elektronikk. Var gulle god når han fikk den tilbake sier han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2020 Gammel tråd, men eg har feil på min kontrollmodul. Eg har ein delebil med samme pumpa. Kan eg bytte over berre kontrollmodulen uten at det skal by på problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...