Repereasjon av dieselpumpe til 2,5Tdi V6?

Anbefalte innlegg

Ser ut som om dieselpumpe elektronikken har konka, får opp feilkode på Diesel injection pump controll unit. Er det mulig å reparere selve elektronikk enheten eller må man skifte hele pumpen?

 

Noen som har pris erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig å reparere/skifte elektronikken, det ble gjort på min sist vinter, men husker ikke hvor den ble sendt. Kostet rundt 12k utenom montering og annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får reparert elektronikken i england for et par lapper. Trenger kun og sende inn elektronikken. Har en bekjent som sendte inn sin for en liten stund siden. Kan høre med ham hvordan det endte for ham.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt og hørt hvordan det gikk med reparasjon. Tro om man kan ta av selve elektronikk boksen eller om man må sende hele pumpa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan ta av selve elektronikk boksen, så trenger ikke sende pumpa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her:http://www.ecutesting.com/index.html sendte han sin elektronikk. Var gulle god når han fikk den tilbake sier han:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men eg har feil på min kontrollmodul. Eg har ein delebil med samme pumpa. Kan eg bytte over berre kontrollmodulen uten at det skal by på problem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.