#1 Skrevet Oktober 9, 2010 Trenger å vite pipestørrelse på den store bolten som står i veiva på 1.8T motorene. ifølge etka så er målene M14x1,5x39 , og Biltema har torxpipesett med piper opp til "E14" Og om bildet stemmer, så er jo "E14" for liten Betyr det at jeg må ha piper med "E39" siden ETKA-mål er M14x1,5x39 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2010 Den bolten er vell 19mm tolvkant pipe hvis jeg ikke husker feil Det verktøyet du har bilde av er jo 6kant piper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2010 39 er lengden på bolten, dvs 39 mm lang på gjenge-partiet. Har ikke noe med type/størrelse på verktøyet å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2010 Den bolten er vell 19mm tolvkant pipe hvis jeg ikke husker feil Det verktøyet du har bilde av er jo 6kant piper Dra meg baklengs, bomma litt her ja. Må vel ut på leting etter XZN piper da, sikkert enkelt å finne.. Måtte kjøpe hele dette setter kun for m12 xzn bitsen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2010 De har et lite sett med xzn bits også, har ivertfall det fra biltema i garasjen. er vel et par år siden jeg kjøpte det men. men hvorfor ikke kjøpe et større sett? kjekt å ha da gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2010 finner kun bitssett når jeg søker på XZN / tolvkant på biltema.no iallefall. Tools har vel, får dra dit over helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2010 Trenger å vite pipestørrelse på den store bolten som står i veiva på 1.8T motorene. Vanlig 19mm tolvkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2010 Vanlig 19mm tolvkant. Takk for at du bekrefter det Jon Christian trodde Da blir det å kjøpe denne over helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2010 Ja, vanlig 12-kant piper, du behøver ikke noe spesialverktøy for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...